Ik ben op korte termijn op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon, ik heb al een beetje rond zitten kijken...
Sony MDR-605LP is een open hoofdtelefoon, zit wel lekker, maar dat open staat me niet zo aan...
Sony MDR-V300 is een gesloten hoofdtelefoon, maar die earcups lijken me wat klein.
Koss R100 sjah helemaal geen ervaring mee, de quote interesseerde me wel
deze?
Of deze Grado?
Ik heb overigens hier rondgekeken. Op zoek naar een hoofdtelefoon tot max ƒ150,-
Heeft iemand een idee waar ik in godesnaam een van deze hoofdtelefoons kan aanschaffen in Utrecht (of omstreken)? Met name die Grado en Koss R100 vind ik wel interessant.
Sony MDR-605LP is een open hoofdtelefoon, zit wel lekker, maar dat open staat me niet zo aan...
Sony MDR-V300 is een gesloten hoofdtelefoon, maar die earcups lijken me wat klein.
Koss R100 sjah helemaal geen ervaring mee, de quote interesseerde me wel
Jaja die Sennheiser doeds maken ook hoofdtelefoons, maarja daar heb ik weinig verstand van...The R100s are a good sealed headphone for under $100. These guys would be perfect for the office worker who doesn't want the office to hear their music. The Koss R100s are a convienent, simple, quality sealed headphone that is affordable. The R100s offer a reasonably detailed and balanced sound that is not to muddy. They are comfortable, and will work with a portable player or amp. Finally, a
closed headphone under 100$ we can sell and recommend.
deze?
Of deze Grado?
Ik heb overigens hier rondgekeken. Op zoek naar een hoofdtelefoon tot max ƒ150,-
Heeft iemand een idee waar ik in godesnaam een van deze hoofdtelefoons kan aanschaffen in Utrecht (of omstreken)? Met name die Grado en Koss R100 vind ik wel interessant.
Bericht hierboven