[HeadPhones] Advies nodig mbt Aanschaf

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:10
Ik ben op korte termijn op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon, ik heb al een beetje rond zitten kijken...

Sony MDR-605LP is een open hoofdtelefoon, zit wel lekker, maar dat open staat me niet zo aan...

Sony MDR-V300 is een gesloten hoofdtelefoon, maar die earcups lijken me wat klein.

Koss R100 sjah helemaal geen ervaring mee, de quote interesseerde me wel :P
The R100s are a good sealed headphone for under $100. These guys would be perfect for the office worker who doesn't want the office to hear their music. The Koss R100s are a convienent, simple, quality sealed headphone that is affordable. The R100s offer a reasonably detailed and balanced sound that is not to muddy. They are comfortable, and will work with a portable player or amp. Finally, a
closed headphone under 100$ we can sell and recommend.
Jaja die Sennheiser doeds maken ook hoofdtelefoons, maarja daar heb ik weinig verstand van...
deze?
Of deze Grado?

Ik heb overigens hier rondgekeken. Op zoek naar een hoofdtelefoon tot max ƒ150,-

Heeft iemand een idee waar ik in godesnaam een van deze hoofdtelefoons kan aanschaffen in Utrecht (of omstreken)? Met name die Grado en Koss R100 vind ik wel interessant. :)

Bericht hierboven

Verwijderd

kijk ff bij RAF/Stafhorst(bij Hoog Catharijnen).....

Verwijderd

ik heb de sony v600 en die klinken superrrr zijn wel prijzig maar het geld waard en anders zijn sennheisers ook top

• Floor-is
Ik heb me laten vertellen dat zowel de Grado als de Koss erg slecht te krijgen zijn in Nederland. Blijft dus de Sennheiser en de Sony over...

Bericht hierboven

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb gisteren een Sony V400 gekocht en die heb ik vanochtend omgeruild voor een V300

Wat een bout-ding zeg...hoge en middentonen klinken wel redelijk maar lage tonen worden simpelweg niet weergegeven. Bij een nummer waarbij normaliter de glazen van je bureau af trillen hoorde je door die V400 gewoon niks |:(|:(

Die V300 is een stuk beter: laag wordt fatsoenlijk weergegeven, hij zit beter en hij is 70 piek goedkoper :)

Verwijderd

dr is maar 1 goed merk kophoorders en dat is Sennheiser. Ik kan de HP 25 Sp erg aanbevelen, spec staan op homepage. kost rond Fl 300,- :+

• Floor-is
Op dinsdag 27 maart 2001 19:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik ben op korte termijn op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon, ik heb al een beetje rond zitten kijken...
Ik heb overigens hier rondgekeken. Op zoek naar een hoofdtelefoon tot max ƒ150,-
Lezen is moeilijk of niet :( Sorry hoor, maar ik zeg duidelijk max 150piek, kom jij met eentje van 300 aankakken, daar heb ik toch helemaal geen ruk aan of wel? Is 2 keer zo veel als ik max uit wil geven...

Nahja ik ga dadelijk maar eens kijken naar die Grado of de Koss, als dat niet lukt pak ik denk ik die Sennheiser (HD490/495) maar. Natuurlijk had ik ook liever de Sony MDR-CD3000, maarja....

Bericht hierboven

Verwijderd

Op woensdag 28 maart 2001 13:31 schreef Gmax het volgende:
dr is maar 1 goed merk kophoorders en dat is Sennheiser. Ik kan de HP 25 Sp erg aanbevelen, spec staan op homepage. kost rond Fl 300,- :+
Is dit een uitnoding op een rulez!/sucks! - discussie ?? Dat is het eerste waar ik aan denk nu...

Mijn mening : koop een Technics RP-DJ1200.

edit
Ehm voordat je je weer opwindt... deze is ook te duur voor je
/edit

• Floor-is
Dankje, dan euh koop ik hem namelijk niet.

Weet je wat het is: Ik gebruik hem niet zo vaak, ik wil hem eigenlijk met name kopen voor het lannen en voor de enkele keer dat ik thuis zit te gamen als mijn vriendin visite heeft of moet leren ofzo... Zo heel vaak verwacht ik hem dus niet te gebruiken, maarja misschien koop ik wel een hele dure, ik ben een beetje grillig wat dat betreft :P

Bericht hierboven

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Als je dan toch een goeie wilt kijk dan even voor een sennheiser 580 tot 600.

Verwijderd

Sorry, maarre... zou je niet eerst een goeie geluidskaart kopen? >:)

• Floor-is
Ik heb een SBlive, verschil tussen deze en duurdere (naar zeggen betere) kaarten hoor ik nauwelijks, dus ach zo veel duurder hoeft het niet IMO :)

Bericht hierboven

• Floor-is
Okee dan ik heb een koptelefoon gekocht, het6 is een Sony MDR-V600 geworden, sjah niet helemaal wat de bedoeling was, maar hij zit geweldig en heeft nog heerlijke geluidsweergave ook. Hoge tonen zijn goed, middentonen okay en de Bass is headshaking :P

Bericht hierboven

Verwijderd

...ik heb hetzelfde gehad. ik heb een paar dagen geleden ook een hoofdtelefoon aangeschaft. ik was van plan ook niet zoveel te besteden, ongeveer 125 gulden, maar heb uiteindelijk toch gekozen voor de AKG 401. heb er 295 gulden voor betaald. ben super tevreden !!.... ik zie dat jij ook flink meer hebt betaald dan dat je oorspronkelijk van plan was, zo zie je maar weer....
Pagina: 1