Hotmail.com adres integreren in een Outlook.com adres

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 20:47
Beste Tweakers,

Ik ben bezig om over te stappen van hotmail naar outlook.com. Dit leek mij een aangewezen moment om eindelijk eens mijn Gmail berichten en mijn hotmail berichten op één plek binnen te krijgen. Ik heb inmiddels gezorgd dat Gmail de mails doorstuurt naar mijn nieuwe outlook.com account.
Nu heb ik echter nog een hotmail account en ik zou graag willen dat mijn hotmail berichten ook in mijn nieuwe outlook.com account binnenkomen. Nu kom ik hier echter niet uit. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan regelen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:35

Koppensneller

winterrrrrr

Emails naar je Hotmail-adres komen automatisch in je Outlook.com inbox. Of heb je een compleet nieuw account aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
Ik heb inderdaad een compleet nieuw account aangemaakt. Aangezien ik graag een nieuw mailadres wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Kun je Outlook op je lokale computer koppelen aan Hotmail om een export te maken, om daarna je Outlook te koppelen aan Outlook.com om te importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:35

Koppensneller

winterrrrrr

Kun je in de instellingen van je Hotmailadres niet forwarding instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:26
martijnsk87 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:01:
Beste Tweakers,

Ik ben bezig om over te stappen van hotmail naar outlook.com. Dit leek mij een aangewezen moment om eindelijk eens mijn Gmail berichten en mijn hotmail berichten op één plek binnen te krijgen. Ik heb inmiddels gezorgd dat Gmail de mails doorstuurt naar mijn nieuwe outlook.com account.
Nu heb ik echter nog een hotmail account en ik zou graag willen dat mijn hotmail berichten ook in mijn nieuwe outlook.com account binnenkomen. Nu kom ik hier echter niet uit. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan regelen?

Alvast bedankt!
Je kunt verschillende accounts LINKEN. Linked ID heet dat (niet te verwarren met linkedin ;) )
Het zit ergens verstopt als je in outlook.com op je naam klikt.
(Bij permissions, en dan de bovenste :
Switch between Microsoft accounts quickly on the web.
Manage linked accounts )

[ Voor 6% gewijzigd door MrDirect op 02-08-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
Ik heb op het moment inderdaad doorsturen aangezet. Dat is wel een goede tip. Ik denk dat dit het beste is op het moment. Bedankt in elk geval!

P.S. de tip van MrDirect om te linken werkt alleen met toegevoegde services zoals Facebook of YouTube helaas niet met hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

martijnsk87 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:27:

P.S. de tip van MrDirect om te linken werkt alleen met toegevoegde services zoals Facebook of YouTube helaas niet met hotmail.
Wel hoor.

naam@outlook.com, is mijn hoofdaccount geworden, en een @live.nl account wat ik gebruik voor een specifiek iets heb ik daar aan "gelinked".
En kan ik via het menu rechtsboven (als je op je naam klikt) eenvoudig van het ene naar het andere account.

Dat is wat MrDirect bedoeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 02-08-2012 18:58 ]

Pagina: 1