Gisteren is er dus bliksem bij mij ingeslagen.
Om je een idee te geven wat er precies gebeurde:
Mijn upc modem/router en upc mediabox stond aan. Ook mijn tv dus aangezien ik de OS aan het volgen was.
Mijn Pc stond zoals gebruikelijk aan.
Toen kwam er dus een flits, Hele huis viel dus uit qua stroom.
Na alles vervangen te hebben de schade opgemaakt:
mediabox van upc geeft geen leven meer en mij pc doet raar. TV / modem / routers hebben het wel overleefd. Tevens ook mijn koelkast en vriezer
Ik heb een ocz modstream 600w voeding en deze laat mijn pc heel hard draaien (de fans) als ik hem aanzet. (kan me pc ook niet resetten of uitzetten via de reset knop
Kan helaas geen onderdelen uitwisselen met een andere pc aangezien ik maar 1 pc heb
Mijn vermoeden is dus dat alleen de voeding naar de malle is.
Wie heeft er ooit blikseminslag gehad en wat moest je vervangen?
En helpt een goede kwalitatieve voeding beter tegen blikseminslag dan een goedkope ?
Om je een idee te geven wat er precies gebeurde:
Mijn upc modem/router en upc mediabox stond aan. Ook mijn tv dus aangezien ik de OS aan het volgen was.
Mijn Pc stond zoals gebruikelijk aan.
Toen kwam er dus een flits, Hele huis viel dus uit qua stroom.
Na alles vervangen te hebben de schade opgemaakt:
mediabox van upc geeft geen leven meer en mij pc doet raar. TV / modem / routers hebben het wel overleefd. Tevens ook mijn koelkast en vriezer
Ik heb een ocz modstream 600w voeding en deze laat mijn pc heel hard draaien (de fans) als ik hem aanzet. (kan me pc ook niet resetten of uitzetten via de reset knop
Kan helaas geen onderdelen uitwisselen met een andere pc aangezien ik maar 1 pc heb
Wie heeft er ooit blikseminslag gehad en wat moest je vervangen?
En helpt een goede kwalitatieve voeding beter tegen blikseminslag dan een goedkope ?