Mede tweakers.
Ik zoek een NAS/Mediaplayer in een te maken met de zuinige A50M processor. Ik weet ondertussen dat HD's de bottleneck zijn van bootperformance etc... daarom dat ik naast mijn HD ook graag een SSD zou willen instaleren zodat uitpakken van downloads via SABnzb lekker snel gaan en XBMC/PC opstart binnen no-time.
Nu vraag ik me wel af of een SSD wel geschikt is om contineu te belasten met READ/Write acties (uitpakken, temp download folder, programma's draaien etc...) Of kan ik daar beter de gewone HD voor gebruiken?
Mijn configuratie zover. Suggesties altijd welkom
Ik zoek een NAS/Mediaplayer in een te maken met de zuinige A50M processor. Ik weet ondertussen dat HD's de bottleneck zijn van bootperformance etc... daarom dat ik naast mijn HD ook graag een SSD zou willen instaleren zodat uitpakken van downloads via SABnzb lekker snel gaan en XBMC/PC opstart binnen no-time.
Nu vraag ik me wel af of een SSD wel geschikt is om contineu te belasten met READ/Write acties (uitpakken, temp download folder, programma's draaien etc...) Of kan ik daar beter de gewone HD voor gebruiken?
Mijn configuratie zover. Suggesties altijd welkom
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus C60M1-I | € 68,20 | € 68,20 |
1 | Seagate Barracuda Green ST32000542AS, 2TB | € 84,50 | € 84,50 |
1 | LC-Power LC-1320mi | € 38,- | € 38,- |
1 | Logitech K400 Wireless Touch Keyboard | € 29,50 | € 29,50 |
1 | OCZ Petrol 64GB | € 47,80 | € 47,80 |
1 | Kingston ValueRAM KVR1066D3S8N7K2/4G | € 21,45 | € 21,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 289,45 |