Toon posts:

Ervaring Sooper.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een xbox 360 receiver voor windows bestellen via sooper.nl, omdat dit de enigste Nederlandse winkel/webshop is die ik kon vinden die ze verkoopt.
Ik zie op de websites geen keurmerken van bijvoorbeeld thuiswinkel. De reviews die op vergelijkingssites staan zijn vaak wisselvallig. Heeft iemand op got ervaring met deze webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Let wel dat het niet een winkel is die in Nederland gevestigd is. Als jij iets koopt bij sooper dan kopen zij het ergens bij een website in China of een dergelijk land, en laten ze het naar jouw adres verzenden.

Zij ''dropshippen'' en vangen daar aardig wat winst op. Zijn tientallen van dit soort websites, als de levertijd 10-14 dagen is weet je al hoe laat het is. Verwacht ook dat het geen officiële Microsoft producten zijn maar 3rd party merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-10 22:52
Bol.com heeft hem ook.
Heb hem even voor je opgezocht in de PW:
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows

Hij is er alleen wel een stukkie duurder, maar van bijv. Bol.com weet je zeker dat je een orgineel product krijgt en sneller geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Solopher schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:13:
Bol.com heeft hem ook.
Heb hem even voor je opgezocht in de PW:
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows

Hij is er alleen wel een stukkie duurder, maar van bijv. Bol.com weet je zeker dat je een orgineel product krijgt en sneller geleverd.
Dat is het probleem juist, de controller heb ik al, gekocht via dynabyte. Het moest er een zijn voor windows, maar kreeg een normale thuis gestuurd, kan hem op eigen kosten terug sturen en dan de juiste product krijgen, dus ik koop liever een receiver.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 21:55
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:16:
[...]

Dat is het probleem juist, de controller heb ik al, gekocht via dynabyte. Het moest er een zijn voor windows, maar kreeg een normale thuis gestuurd, kan hem op eigen kosten terug sturen en dan de juiste product krijgen, dus ik koop liever een receiver.
Als je er eentje met receiver hebt besteld en de verkeerde thuis hebt gestuurd (zo lijkt het te lezen) dan heb je een non-conform product ontvangen. In dat geval mag je het op hun kosten terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mocht je willen, one chinese vriendjes hebben ze ook voor ik meen 8-10$ en werkt goed. Heb zelf een chinese Xbox 360 wireless controller van de nieuwe model xbox en wireless reciever voor totaal 40$ en werkt super op de PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 11:15
Welke heb je dan?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-10 19:24
Heb je toevallig geen kapotte xbox meer liggen? Je kan gewoon een usb kabel aan het rf board solderen. Dat doet precies hetzelfde. (wel ff een diode ertussen plaatsen.) Ik gebruik zo al twee jaar een xbox controller op de pc voor praktisch niets.

[ Voor 8% gewijzigd door zynex op 04-08-2012 14:17 ]

Pagina: 1