Dag mede-tweakers,
Ik ben op zoek naar een laptop maar ik kan maar geen keus maken ook doordat ik denk dat Tweakers niet alle laptops mee neemt in de pricewatch plus de huidige aanbiedingen.
Oorspronkelijk was ik van plan om een desktop systeem te bouwen van 1000 euro.
Maar doordat ga ik studeren volgend jaar moest ik kiezen tussen een desktop of een laptop.
En ik ga dus voor de laptop.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Laptop word de vervanger van mijn verouderde pc ik zou graag normaal willen kunnen gamen met de laatste spellen. Ik doel dan op COD,WOW, Diablo, Guild wars 2
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal 1050 euro.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik dacht aan een 15.6-17.3 inch scherm. Met een ivy bridge processor aangezien die zuiniger zijn.
Maar ik kies wel de game ervaring boven de ivy bridge processor dus sandy bridge zou ook kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt gewoon een goede setting waar ik mee de komende tijd kan gamen is wat ik wil.
Specs:
Minimaal 6 GB aan werkgeheugen.
Minimaal een 500 Gb hardeschijf
Goed scherm.
Ivy bridge(Mooi maar geen must)
Dit is wat ik al gevonden heb:
En ik vraag me af of er nog wat beter te vinden is.
Groet,
Sarv
Ik ben op zoek naar een laptop maar ik kan maar geen keus maken ook doordat ik denk dat Tweakers niet alle laptops mee neemt in de pricewatch plus de huidige aanbiedingen.
Oorspronkelijk was ik van plan om een desktop systeem te bouwen van 1000 euro.
Maar doordat ga ik studeren volgend jaar moest ik kiezen tussen een desktop of een laptop.
En ik ga dus voor de laptop.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Laptop word de vervanger van mijn verouderde pc ik zou graag normaal willen kunnen gamen met de laatste spellen. Ik doel dan op COD,WOW, Diablo, Guild wars 2
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal 1050 euro.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik dacht aan een 15.6-17.3 inch scherm. Met een ivy bridge processor aangezien die zuiniger zijn.
Maar ik kies wel de game ervaring boven de ivy bridge processor dus sandy bridge zou ook kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt gewoon een goede setting waar ik mee de komende tijd kan gamen is wat ik wil.
Specs:
Minimaal 6 GB aan werkgeheugen.
Minimaal een 500 Gb hardeschijf
Goed scherm.
Ivy bridge(Mooi maar geen must)
Dit is wat ik al gevonden heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Lenovo Y580-M772LMH | € 894,05 | € 894,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 894,05 | |
En ik vraag me af of er nog wat beter te vinden is.
Groet,
Sarv
[ Voor 33% gewijzigd door Sarvesh50 op 02-08-2012 21:47 ]