geen iLife '11 in Mac App Store?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:16

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey, ik heb op mijn MBA 2010, destijds gekocht met Snow Leopard, iLife '11 meegeleverd gekregen op een USB stick. Volgens de diverse berichten op fora zou ik deze ook moeten kunnen toevoegen aan mijn mac app store account zodat ik ze onder aankopen zie staan maar dit lukt me nergens. Onder aankopen is niks te zien, ook niet als ik naar het geavanceerde menu ga (Store -> Mijn account). Vreemd, aangezien er wel gewoon regelmatig updates binnenkomen voor iPhoto of verwante software.

Ik heb ook geprobeerd de orginele USB stick erin te stoppen maar ook hiermee kan je niks toevoegen aan de app store (maar iLife staat daar nog wel op). Momenteel draait de machine op Lion, en ik zou het zaakje graag ff goed in de App Store hebben staan voor ik update naar Mountain Lion. Iemand een idee? Bvd

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:59
Ja gewoon installeren vanaf de USB stick. In ML kan je dan alsnog updaten. Het is niet mogelijk om het onder je Apple ID te krijgen om het vanaf de App Store te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Ik lees juist op diverse fora dat je standaard de vraag krijgt om het in de app store op te nemen de eerste keer dat je hem start. Ik kan me alleen niet herinneren dat dat me ooit gevraagd is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

DeNachtwacht schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 02:52:
Ik lees juist op diverse fora dat je standaard de vraag krijgt om het in de app store op te nemen de eerste keer dat je hem start. Ik kan me alleen niet herinneren dat dat me ooit gevraagd is.
AFAIK is dat alleen bij modellen waar geen DVD of USB stick met iLife meegeleverd is.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:59
Precies net zoals dat jij hem hebt gekregen krijgen nieuwe Mac gebruikers dat ook. Aangezien iLife alleen nog maar via de App store komt krijgen de mensen waarvan Apple weet dankzij het serienummer dat zij deze niet hebben gekregen via usb/dvd deze via de App store. En dat wordt aan je apple id gehangen mocht je bijvoorbeeld je HD vervangen of een schone installatie willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hm, jammer dat ik hem niet handmatig kan toevoegen zodat ik dat USB stickje niet meer nodig heb. Maargoed, de zaak werkt, dus bedankt voor het antwoord ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:24:
Hm, jammer dat ik hem niet handmatig kan toevoegen zodat ik dat USB stickje niet meer nodig heb. Maargoed, de zaak werkt, dus bedankt voor het antwoord ;)
Je kunt er een DMG image van maken, dan heb je geen USB stick meer nodig.
Pagina: 1