Hey, ik heb op mijn MBA 2010, destijds gekocht met Snow Leopard, iLife '11 meegeleverd gekregen op een USB stick. Volgens de diverse berichten op fora zou ik deze ook moeten kunnen toevoegen aan mijn mac app store account zodat ik ze onder aankopen zie staan maar dit lukt me nergens. Onder aankopen is niks te zien, ook niet als ik naar het geavanceerde menu ga (Store -> Mijn account). Vreemd, aangezien er wel gewoon regelmatig updates binnenkomen voor iPhoto of verwante software.
Ik heb ook geprobeerd de orginele USB stick erin te stoppen maar ook hiermee kan je niks toevoegen aan de app store (maar iLife staat daar nog wel op). Momenteel draait de machine op Lion, en ik zou het zaakje graag ff goed in de App Store hebben staan voor ik update naar Mountain Lion. Iemand een idee? Bvd
Ik heb ook geprobeerd de orginele USB stick erin te stoppen maar ook hiermee kan je niks toevoegen aan de app store (maar iLife staat daar nog wel op). Momenteel draait de machine op Lion, en ik zou het zaakje graag ff goed in de App Store hebben staan voor ik update naar Mountain Lion. Iemand een idee? Bvd
youtube.com/@hisrep