Hotmail.com --> Outlook.com op android in te stellen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:45
Hallo Tweakers,

Ik ben sinds gisteren over gestapt naar de nieuwe outlook lay-out. Ik ben echter nog niet gemigreerd naar een nieuwe outlook mail. Mijn vraag is echter of een outlook mail ook al in te stellen is op Android dmv exchange activesync. Ik kan hier nog niks over vinden op internet, dus het zou fijn zijn als iemand hier antwoord op heeft.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:59
Ja, dat kan:
username = \user@outlook.com
server = snt-m.hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:45
Sikkek schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:42:
Ja, dat kan:
username = \user@outlook.com
server = snt-m.hotmail.com
Is dit ook al uitgeprobeerd door iemand? Ik wil namelijk echt niet dat ik straks geen Exchange kan instellen nadat ik mijn nieuwe mail heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Tuurlijk werkt het... In het ergste geval maak je je account even opnieuw aan op je Android toestel ;)

Overigens adviseert MS (wij van WC eend) om de Outlook (of Hotmail) app te gebruiken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
-Edwin- schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

Is dit ook al uitgeprobeerd door iemand? Ik wil namelijk echt niet dat ik straks geen Exchange kan instellen nadat ik mijn nieuwe mail heb.
Ja, dit heb ik getest. Je kan je username niet veranderen, dus je moet het account opnieuw toevoegen. Ik gebruik overigens gewoon m.als Exchange server. Is er een verschil met de snt-m.server?

[ Voor 39% gewijzigd door Skating_vince op 21-06-2019 10:12 . Reden: persoonlijke data ]