Toon posts:

Canal +

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraagje !
Deze vraag stel ik niet om Canal + te cracken hoor maar deze vraag stel ik voor een educatief doeleinde>>>>>>>>>>>>>>canal+ kijken is illegaal mits het voor een educatief doeleinde wordt gedaan (zoals met zo veel dingen, zoals CDs op onderwijsinstituten e.d.). Het signaal komt idd ongevraagd gecodeerd bij je binnen en je mag het dus alleen decoderen voor educatieve doeleinden (niet dat dat mogelijk is, tenzij je zelf een viewer wilt gaan bouwen ofzo).
Voor de rest is er een onderdeel in het NLs wetboek waarin staat dat gecodeerde programma's niet gedecodeerd mogen worden ter behoeve van vermaak.*D

Maar mijn vraag is dus weet iemand misschien de frequentie van Canal + 1 / + 2 of van filmnet

thanx

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 23:47
*D wat een gast! De wetten zow draaien zodat het hem ten goede komt.. Cool, een gast naar mijn hart..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Ken je toch zo met een teevee ff opzoeken?

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op dinsdag 27 maart 2001 19:19 schreef martinn16 het volgende:
Hallo ik heb een vraagje !
Deze vraag stel ik niet om Canal + te cracken hoor maar deze vraag stel ik voor een educatief doeleinde>>>>>>>>>>>>>>canal+ kijken is illegaal mits het voor een educatief doeleinde wordt gedaan (zoals met zo veel dingen, zoals CDs op onderwijsinstituten e.d.). Het signaal komt idd ongevraagd gecodeerd bij je binnen en je mag het dus alleen decoderen voor educatieve doeleinden (niet dat dat mogelijk is, tenzij je zelf een viewer wilt gaan bouwen ofzo).
Voor de rest is er een onderdeel in het NLs wetboek waarin staat dat gecodeerde programma's niet gedecodeerd mogen worden ter behoeve van vermaak.*D

Maar mijn vraag is dus weet iemand misschien de frequentie van Canal + 1 / + 2 of van filmnet

thanx
Aarrgh.. Lees je post eerst es na.. Wat een fouten, het klopt van geen kanten wat je daar zegt.. :(

Voor frequenties surf naar de site van je kabel provider.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
had je beter ff naar de site van je kabel provider kunnen gaan dan dat hele verhaal hier op te schrijven.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Verwijderd

Topicstarter
Wat lul jij nou met je lees je eigen post ff na, wat maakt het nou uit dat er fouten in zitten????:r
Jij bent 1 grote FOUT :(

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 23:47
Chillen jongens,

is het vandaag aggressie dag ofzow dit is al de zoveelste toppic waar iedereen gaat zitten schelden en narren enzow..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
Kom op iemand??? aub kom ff met een frequentie !!

|:(

Verwijderd

Topicstarter
sorry man maar ik vraag gewoon en hij gaat zo lomp doen!
Maar in ieder geval nog bedankt! *D

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 13:27

MAZZA

Barbie is er weer!

LOL :D :D

En die frequenties staan bij je kabelboer op de text pagina. Of misschien wel op internet! Je weet het niet met al die techniek van tegenwoordig he! Het wordt er allemaal niet makkelijker op zo! Maaaarrrrr gelukkig kunnen we lui achterover gaan hangen :Z en het een ander op laten zoeken! Hop dat doen we ! :* Lekker makkelijk toch! Maar helaas is de frequentie voor iedere kabel aanbieder verschillend. Maar dat vertel ik ze niet ! Laat ze maar lekker zoeken! Dan komen ze met foute antwoorden en kan ik ze lekker afzeiken! }:O weet je hoe cool :)

*kuch* Ik liet me ff gaan. Excuses.

Het artikel hierboven is met zorg samengesteld toch acht ik bij de lezer enig voorbehoud op zijn plaats. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid over beslissingen genomen naar aanleiding van het lezen van dit bericht. Wij raden u echter aan allereerst de raad van deskundigen over uw probleem te consulteren: huisartsen, psychiaters, psychologen, sociaal psychiatrisch verpleegkundigen en maatschappelijk werker. Vergeet ook uw familie en goede vrienden niet om raad en hulp te vragen.

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Je koopt je even een Digitale Satteliet Receiver. Met een Schotel van minstens 1.20M doorsnede. Je zorgt dat je je ergens een GOLDcard kan krijgen. En je kijkt naar meer dan 1200 kanaalen. 37 Canal + kanaalen
En bij intersse ... 20 ADULT channels de hele dag door..

hehe....
wat een mensen zeg..

Verwijderd

hey linda, dat klinkt leuk, waar koop je dat en quanta kosta?:)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op dinsdag 27 maart 2001 19:57 schreef LindaVanKessel het volgende:
Je koopt je even een Digitale Satteliet Receiver. Met een Schotel van minstens 1.20M doorsnede. Je zorgt dat je je ergens een GOLDcard kan krijgen. En je kijkt naar meer dan 1200 kanaalen. 37 Canal + kanaalen

hehe....
wat een mensen zeg..
heeft me vriendin ook :)
raad eens wat ik doe als zij ff naar de wc is ;)

Audi A8 W12 6.0

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

hehe....
Op dinsdag 27 maart 2001 20:12 schreef delyver het volgende:

[..]

heeft me vriendin ook :)
raad eens wat ik doe als zij ff naar de wc is ;)
Jij gaat lopen rukken bij je vriendin? Kom je niet genoeg aan je trekken ;)
:)

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
Op dinsdag 27 maart 2001 20:17 schreef Judaz het volgende:

[..]

[..]

Jij gaat lopen rukken bij je vriendin? Kom je niet genoeg aan je trekken ;)
:)
hehe lolbroek :)
me vriendin is 14 :)

Audi A8 W12 6.0

• X1pheR
  • Laatst online: 12-11-2025
Je kunt toch ook gewoon zo'n tv kaart kopen (Pinnacle Pro nog wat of zo) en dan toch zo'n programmatje ervoor downloaden die canal+ decodeerd toch? Mits voor educatieve doeleinden natuurlijk :) Ik ben van plan zo'n tv kaart te kopen. Heb een 22" monitor en lijkt me wel mooi tv kijken, full-screen dan. Weet iemand een goeie kaart voor een goed prijsje hiervoor en waar je zo'n decodeer progje weg kunt halen? Het is voor school >:)

Out of order...

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op dinsdag 27 maart 2001 20:19 schreef delyver het volgende:

[..]

Ah ik snap m al :) veel plezier met je filmpjes ;)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 27 maart 2001 20:20 schreef Da_Killah het volgende:
Je kunt toch ook gewoon zo'n tv kaart kopen (Pinnacle Pro nog wat of zo) en dan toch zo'n programmatje ervoor downloaden die canal+ decodeerd toch? Mits voor educatieve doeleinden natuurlijk :) Ik ben van plan zo'n tv kaart te kopen. Heb een 22" monitor en lijkt me wel mooi tv kijken, full-screen dan. Weet iemand een goeie kaart voor een goed prijsje hiervoor en waar je zo'n decodeer progje weg kunt halen? Het is voor school >:)
Dan zit je te kijken naar zo'n leuk schermpje (heb er zelf ook een) ZONDER geluid. Die programma's decoderen dus het geluid niet. En een flim zonder geluid is natuurlijk niks. Kijk jij maar eens een DivX zonder geluid, dat zet je ook binnen een paar minuten uit.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:45
indeed
kijk ff bij je kabelprovider...
(of in je gemeentegids, daar staat het meestal ook in).

maar als je de volgende keer mijn tekst jat wil dan ff mijn nick erbij vermelden..? ;)

[topic=150470]

(overigens voor degenen die vonden dat het slecht geschreven was; tsja het was laat en ik heb 't vluchtig neergezet maar 't was wel wat ik bedoelde)..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 20:20 schreef Da_Killah het volgende:
alleen laat de beeldkwaliteit wel te wensen over:( en geluid heb je niet:(

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 20:19 schreef delyver het volgende:

ROTFLOL :D

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Het mag niet period, nog één keer en je hebt een waarschuwing.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.