Hallo Mensen op Tweakers
,
Ten eerste sorry voor eventuele spel fouten ben namelijk dyslecties.
Ik kan zeer snel een nieuw systeem aanschaffen dit door dat men huidige computer geroostert is door bliksem inslag, en het lukt me ongeveer wel met samen stellen maar ik loop erg vast op gebied van wattage en prestatie, zoiezo wil ik bij amd blijven een 6 of 8 core en minimaal 2 videokaarten het liefst Nvidia maar amd mag ook
. Tot nu toe maken de verschillende videokaarten het voor mij allemaal erg moeilijk om een goed systeem samen te stellen. Ik heb ook mijn lijstjes hier onder netjes in gevuld en ik hoop dat jullie mij kunne helpen/advieseren met het samenstellen van mijn nieuwe Game PC
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als BF2 en 3 de COD serie, Gta IV en V binnekort
en natuurlijk een beetje internetten muziek je luistere filmpje kijken en school projecten maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1250 - €1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Het geen wat ik mee neem is mijn case die voldoet nog prima men dvd brander fan controller en natuurlijk men randapperatuur zoals toetsenbord muis en schermen en speakers
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigelijk al het interne matriaal denk ik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het geen wat ik toch wel wil is een 6 of 8 core amd
en minimaal 2 videokaarten. Ik heb altijd tot op hede met 2 8800gt's gewerkt en dat beviel me erg goed
dus vandaar dat ik toch wel weer 2 videokaarten wil welke ik minimaal 2 jaar mee door kan.
en de h100 is toch echt wel iets wat ik er in wil hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
tja toch dat in mijn haf 912 past en toch wel genoeg power heeft voor een aantal jaren.
en ook zou ik het fijn vinden als alles bij Mycom te bestellen is
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Quentin van Oorschot
Ten eerste sorry voor eventuele spel fouten ben namelijk dyslecties.
Ik kan zeer snel een nieuw systeem aanschaffen dit door dat men huidige computer geroostert is door bliksem inslag, en het lukt me ongeveer wel met samen stellen maar ik loop erg vast op gebied van wattage en prestatie, zoiezo wil ik bij amd blijven een 6 of 8 core en minimaal 2 videokaarten het liefst Nvidia maar amd mag ook
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 98,76 | € 98,76 |
| 1 | Corsair Hydro Series H100 | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | AMD FX-8120 Black Edition | € 143,- | € 143,- |
| 1 | OCZ Fatal1ty 750W | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 45,90 | € 45,90 |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX | € 134,- | € 134,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 604,51 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als BF2 en 3 de COD serie, Gta IV en V binnekort
en natuurlijk een beetje internetten muziek je luistere filmpje kijken en school projecten maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1250 - €1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Het geen wat ik mee neem is mijn case die voldoet nog prima men dvd brander fan controller en natuurlijk men randapperatuur zoals toetsenbord muis en schermen en speakers
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigelijk al het interne matriaal denk ik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het geen wat ik toch wel wil is een 6 of 8 core amd
en minimaal 2 videokaarten. Ik heb altijd tot op hede met 2 8800gt's gewerkt en dat beviel me erg goed
dus vandaar dat ik toch wel weer 2 videokaarten wil welke ik minimaal 2 jaar mee door kan.
en de h100 is toch echt wel iets wat ik er in wil hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
tja toch dat in mijn haf 912 past en toch wel genoeg power heeft voor een aantal jaren.
en ook zou ik het fijn vinden als alles bij Mycom te bestellen is
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Quentin van Oorschot