Toon posts:

Beeldscherm probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen heb ik de update gedaan van het Catalyst Control Center van versie 11.5 naar 12.6,
nu heb ik de hele tijd dat als mijn pc opstart mijn beeldscherm niet geheel gevult is (er blijft zwarte ruimte
aan de zijkanten). na ongeveer een minuut geeft hij opeens wel het hele scherm gevult.
Weten jullie misschien wat ik hieraan kan doen om het scherm meteen direct gevuld te hebben?
(dus niet pas na 1,5 minuut wachten)

Ik heb mijn pc aangesloten via HDMI op mijn scherm en ik gebruik de AMD radeon 6670.

Hoop dat er iemand is die mij kan helpen. alvast bedankt

Gr Chris

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je underscan/overscan aanstaan in de driver, danwel op je monitor?

Verwijderd

Topicstarter
In het Catalyst Control Center kan ik hem van 0 tot 15 zetten, en die staat op 0.
hoe bedoel je op de monitor? zoveel verstand heb ik er niet van moet ik zeggen;)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Gezien je geen enkele info geeft over je monitor gok ik dat je zoiets ook op je monitor kunt instellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dit probleem nooit, en als je een update uitvoert kan dat niet met de monitor te maken hebben toch? Ik heb daar niets aan veranderd, het enige wat ik gedaan heb is die versie erop gezet.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Wie weet leest die nieuwe driver de EDIDinfo wel anders uit. Onwaarschijnlijk, maar wat is de moeite dat even te controleren?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het graag doen, maar ben een leek met computers wat dat betreft, ik zou niet weten hoe dat moet.
Ik krijg nu ook de hele tijd dit in m'n beeld als de computer opstart.

[http://tinypic.com/view.php?pic=egz8z8&s=6

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 18:52 ]

Pagina: 1