:{ ²
1) het is havana dus met een kleine h
2) omhoog schoppen is _zwaar_ irritant
Ik heb je er al eens op aangesproken voor het feit dat je je "admin" als ondertitel had. Handig zo'n notes syteem
Ik heb de topic weer geopend, graag niet meer stout doen....
Ik heb je er al eens op aangesproken voor het feit dat je je "admin" als ondertitel had. Handig zo'n notes syteem
Vind ik eigenlijk ook een beetje overkill. Maar op de rest geen commentaar hoor, integendeel...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
waarschuwing in de lichtste vorm van het woord... gewoon ff zo van: niet meer doen... geen officiële ofzo...
Waarom noem je het dan waarschuwing 2?
????Op dinsdag 27 maart 2001 20:24 schreef havana het volgende:
Nee
BTW, dat ik Admin als ondertitel had vind alleen jij erg. Niemand klaagde erover. en ik mag toch zelf bepalen at daar staat??? En wat bedoel je met "notes-systeem"????Op dinsdag 27 maart 2001 19:20 schreef havana het volgende:
1) het is havana dus met een kleine h
Is dit weer typisch een voorbeeld van macht gebruiken op een verkeerde manier???
Hoi.
BansheeBoy S(L45)e
Duidelijk een geval van je-weet-niet-waar-je-het-over-hebt 
Het notes systeem is een systeem waarbij de opmerkingen bij users kunnen zetten alleen zichtbaar voor crew (zie post: HOEVEEL NOTES HEB IK). Jij hebt er nu 2 trouwens.
Dat gedoe van "admin" heb ik eerst besproken met de rest van de crew voor ik actie heb ondernomen. Het is niet alleen vrij triest, maar ook verwarrend voor de rest van de bezoekers.
Het notes systeem is een systeem waarbij de opmerkingen bij users kunnen zetten alleen zichtbaar voor crew (zie post: HOEVEEL NOTES HEB IK). Jij hebt er nu 2 trouwens.
Dat gedoe van "admin" heb ik eerst besproken met de rest van de crew voor ik actie heb ondernomen. Het is niet alleen vrij triest, maar ook verwarrend voor de rest van de bezoekers.
Oh, zitdat zo. Maar dat admin gedoe was alleen maar leuk, niemand irriteerde zich eraan ofzo. Ik vind dat je een beetje overdrijfd, een beetje veel als je het mij vraagt. Maar gelukkig geef je wel toe, dat is vaak anders bij users van Got. Sommigen hebben een plaat voor hun kop en geven niet toe, jij wel, en dat vind ik wel tof.Op dinsdag 27 maart 2001 22:28 schreef havana het volgende:
Duidelijk een geval van je-weet-niet-waar-je-het-over-hebt
Is het gelukkig toch nog opgelost.
Hoi.
BansheeBoy S(L45)e:)
Misschien overdrijf ik, maar zoals ik al zei was het puur om misverstanden te voorkomen. En hey, iedereen maakt fouten.
Johan Cruyf maakt geen fouten, kijk maar naar je eigen signature:). LOLOp dinsdag 27 maart 2001 22:39 schreef havana het volgende:
Misschien overdrijf ik, maar zoals ik al zei was het puur om misverstanden te voorkomen. En hey, iedereen maakt fouten.
Nou, Cruyff maakt taal- en spelfouten !
Verwijderd
kan iemand mij vertellen waarom dit soort useless discussies elke keer weer gestart worden en BrintaBoy SE komt hier al ffetjes en zou beter moeten weten denk ik. (ik zeg niet dat hij ongelijk heeft). ;-)
[off-topic]
just curious: "hoeveel notes heb ik?" en nee ik vraag er niet om 1...
[/off-topic]
[off-topic]
just curious: "hoeveel notes heb ik?" en nee ik vraag er niet om 1...
[/off-topic]
Jij hebt geen notes, en ik ben dat zinloze gevraag naar "hoeveel notes heb ik" beetje zat
.
Wat is een note???? ik heb er volgens Havana al 2! Is het zo, dat als je er 5 hebt dat je dan admin kan worden hier??? Want ik ambieer die functie zoals jullie weten wel.
Hoi.
Hoi.
Het zijn net airmiles als je er genoeg hebt krijg je gratis een verrassing en anders moet je bijbetalenOp woensdag 28 maart 2001 01:52 schreef BansheeBoy Se het volgende:
Wat is een note???? ik heb er volgens havana al 2! Is het zo, dat als je er 5 hebt dat je dan admin kan worden hier??? Want ik ambieer die functie zoals jullie weten wel.
Verwijderd
Waarschijnlijk krijg je de ban zonder bijbetalingOp woensdag 28 maart 2001 08:05 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Het zijn net airmiles als je er genoeg hebt krijg je gratis een verrassing en anders moet je bijbetalen.
Pagina: 1