Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Cuball
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 10:11
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en wil er maximum 270-280 EUR voor geven, mijn shortlist tot op vandaag
  • galaxy s plus
  • xperia arc s
  • lg 2x
Nu zag ik de lg 2X in de winkel liggen voor amper 200 EUR, echter zijn de meningen heel erg verdeeld over deze telefoon. Veel gebruikers uiten hun ongenoegen dat er geen update (of nog altijd onduidelijk) is naar ICS. Maar sinds de upgrade naar Gingerbread zou de performantie van de telefoon toch niet zo slecht zijn.

Voor mij is in eerste instantie die upgrade niet echt nodig, als ik maar een goede telefoon heb welke een tijdje mee kan.

Zouden jullie voor 200 EUR de telefoon (nieuw) kopen ? Of beter handen af van LG?

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Ik zou nog even doorsparen en gaan voor pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart of pricewatch: Samsung Galaxy Nexus i9250 Zwart

Heb je 1: een veel betere telefoon, 2: in geval van de Nexus, krijg je ook nog eens alle updates van google als eerste ;)

• Cuball
Het is niet zozeer van door sparen, maar ik durf nogal eens onvoorzichtig omspringen met mijn telefoon en om dan 350 EUR of meer uit te geven lijkt me dat wat teveel voor een telefoon...

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zelf heb ik een Galaxy S plus:

+ werkt lekker snel, door de goede erg snelle single core CPU (voor de meeste applicaties sowieso meer dan voldoende)
+ mooi scherm
+ Goede prijs kwaliteit verhouding
+ eerste custom ROMs, ICS, zijn beschikbaar

- Geen update naar ICS (voor alsnog)
- Weinig goede custom ROMs (je bent tweaker of je bent het niet he?), camera en FM radio werken niet.

Misschien nuttige info voor je.

• Cuball
De vriendin heeft ook een Galaxy S plus, inderdaad leuke telefoon, maar ja dezelfde telefoon als de vriendin 8)7
Ik heb ook gemerkt dat er weinig animo is op XDA wat betreft custom ROMs etc voor deze telefoon..

maar waarom is er niemand welke de LG aanraadt, tenslotte qua specs geen slechte telefoon :-(

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zet je topic even in het juiste forumdeel, MAA :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 09:49

Cyphax

Moderator LNX
Volgens LG Canada komt er geen ICS meer voor de 2X en voor de Black (die ik zelf heb)...
Bron

Als je graag ICS wilt zou ik het er niet op wagen. Er wordt wel gewerkt aan een ICS-ROM voor de OB (die zitten op nightlies nu), misschien voor die 2X ook wel.

Ze maken mooie spullen bij LG maar qua communicatie is het gewoon kak. De LG-tak hier in Nederland kon tot op de dag voor de update naar 2.3 (voor de Optimus Black ook weer) niet vertellen wanneer die update nou eigenlijk kwam omdat HQ gewoon stil is... en ineens was ie er.
Daarom iig geen LG meer voor mij. Liever een bedrijf dat wat actiever is in de ondersteuning van hun eigen producten.

Saved by the buoyancy of citrus

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik ben geen fan van de 2x speed, volgens mij zo'n beetje de slechtste dual core ooit gemaakt, hoewel ze in China wellicht nog wel wat slechters geproduceerd hebben. Dat terwijl de Optimus Black zo'n fijn toestel was en veel te weinig aandacht heeft gekregen.

• Cuball
ondertussen een galaxy s2 besteld, geen lg dus...

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Goede keuze denk ik, naar mijn mening zeker een klasse beter dan de LG 2X speed.
Pagina: 1