* Asrock 890GX Extreme3
* AMD PII X4 965 BE
* AMD HD6850
* Corsair Vengance 8GB 1600
* OCZ Vertex II 64GB
* 2x Samsung 2TB HD
* 2x Hitachi 2TB HD
* Windows 7 Ultimate 64bit NL
Ik sta op het punt een jaarlijkse "clean install" op mijn pc's te doen. Normaal pak ik dan altijd de website van de fabrikant van het moederbord en de videokaart, om zo de "nieuwste" drivers te pakken.
Ik zie echter dat de laatste drivers voor mijn moederbord inmiddels uit november 2010 stammen.
Zijn dit dan nog steeds de beste drivers voor een nieuwe install? Of doe ik er goed aan om de drivers bij de verschillende fabrikanten van de componenten te downloaden?
Voor mijn moederbord en videokaart zit ik dan met:
* All in one chipset drivers voor het moederbord
* VGA driver voor het moederbord (HD4200)
* Catalyst driver voor mijn videokaart(HD6850)
Moet ik dan 3 pakketten over elkaar heen installeren, of bevat de laatste Catalyst suite ook automatisch de drivers voor bv. de geïntegreerde HD4200?
* AMD PII X4 965 BE
* AMD HD6850
* Corsair Vengance 8GB 1600
* OCZ Vertex II 64GB
* 2x Samsung 2TB HD
* 2x Hitachi 2TB HD
* Windows 7 Ultimate 64bit NL
Ik sta op het punt een jaarlijkse "clean install" op mijn pc's te doen. Normaal pak ik dan altijd de website van de fabrikant van het moederbord en de videokaart, om zo de "nieuwste" drivers te pakken.
Ik zie echter dat de laatste drivers voor mijn moederbord inmiddels uit november 2010 stammen.
Zijn dit dan nog steeds de beste drivers voor een nieuwe install? Of doe ik er goed aan om de drivers bij de verschillende fabrikanten van de componenten te downloaden?
Voor mijn moederbord en videokaart zit ik dan met:
* All in one chipset drivers voor het moederbord
* VGA driver voor het moederbord (HD4200)
* Catalyst driver voor mijn videokaart(HD6850)
Moet ik dan 3 pakketten over elkaar heen installeren, of bevat de laatste Catalyst suite ook automatisch de drivers voor bv. de geïntegreerde HD4200?
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF