Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met Dell XPS 15 Opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede-Tweakers,

Ik had laatst een Caddy en een Crucial M4 128G voor mijn Dell XPS L502x gekocht.
Heb netjes de cd-speler eruit gedaan en de Caddy met de SSD erin.
Ging allemaal goed, totdat ik Windows op mijn SSD had geïnstalleerd.
Na de installatie van Windows 7 Ultimate 64 bit geeft het een zwart scherm met een wit knipperend streepje links boven op het beeld (Na de bios).

Ik heb natuurlijk zelf wat gegoogled en wat geprobeerd, hier is een lijst ervan:

-Koude start
-Windows opnieuw instaleren (32 en 64Bit

-Dual boot maken (1 op HDD en SSD)
-SSD met HDD Verwisselen
-1000x geformatteerd

Maar wat raar is, hij deed het wel eens toen ik die dualboot had gemaakt, hij liep toen gewoon 7 uur goed, totdat ik hem opnieuw ging opstarten.

Ik ben er zelf helemaal doorheen, ik hoop dus dat jullie het probleem misschien herkennen!

M.v.g

Sam

1-8-2012 EDIT: Hier een filmpje van het probleem [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=673E32J5uHc&feature=youtu.be]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 12:09 ]

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
heb je er usb apparaten op zitten? Staat je SSD als bootschijf ingesteld?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

Topicstarter
Al mijn USB en externe apparaten zijn eruit. En ik heb SSD als bootschijf ingesteld. Ik heb ook al eens mijn HDD als bootschijf ingesteld. Maar het zelfde probleem blijft.

Verwijderd

Je kan niet booten vanaf een HDD/SSD in de optical drive caddy met de XPS 15. Je schijf in het primare slot moet als first boot device staan.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad ook gedaan. Mijn hdd zit in de primary slot en heb daar ook w7 opgedaan. Alleen ik krijg dan het zelfde effect als op mijn ssd (caddy).