Illegale BF2 met orginele BF2 serialcode

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Hoi,

Ik wil een Mod van BF2 weer eens gaan spelen en daarvoor heb ik een originele versie van BF2 nodig.
Nu heb ik deze versie voor mij liggen. Maar dit is met de BF2 Special Forces included. Ik moet deze BF2SF erbij installeren. Wegens ruimtegebrek en onnodige bestanden op mijn pc, dacht ik eraan om een jawel een illegale versie te downloaden. Het downloaden van spellen mag niet. Maar ik heb mijn eigen serial code en wilde weten of ik deze kan gebruiken, zonder dat EA mij op de zwarte lijst zet oid

edit: tnx voor de reply. Ik hou van een schone pc. Met zo min mogelijk bestanden op. Maar blijkbaar heb je idd niet meer de BF2 dvd nodig!

[ Voor 12% gewijzigd door noud op 05-08-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Helaas vereisen de games dat je een originele DVD in je drive hebt liggen bij het starten e.d. Om dat te omzeilen zul je naar cracks moeten kijken en dat is niet legaal. Volgens mij kun je het beste gewoon het hele spel installeren, want ik vraag me af hoeveel ruimte het nu echt kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:38

MsG

Forumzwerver

Het kan prima, heb het hier ook gedaan omdat Windows 7 mijn originele installatie niet pakte. Multiplayer is gewoon zonder CD. het is technisch gezien wel nog steeds illegaal.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

BF kan vanaf versie 1.5 gespeeld worden zonder CD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:20
Inderdaad. Waarom moeilijk doen? Als ik jou was zou ik gewoon het orginele spel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 23:20

Soggney

Zeekomkommer

Mij lijkt het niet illegaal, omdat je een licentie hebt genomen op battlefield. Dat je de software download omdat je huidige cd je niet de gewenste configuratie aanbied lijkt me normaal.

Daarna start je het spel met eventueel de bf2sf cd erin, en je zou geen problemen mogen hebben (tenzij er extra meuk op de gedownloade versie staat)

Kan je het anders niet via Origin registreren en zo downloaden?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:51
Waar je de software vandaan haalt maakt niet uit en zelfs de key maakt niet uit. Zolang je maar een licentie hebt ervoor. Kijk wel uit voor virussen enz. via dat soort wegen.

Ohja EDIT: Game ontwikkelaars checken natuurlijk wel KEYS, maar bedrijven zoals Microsoft focussen zich daar niet op.

[ Voor 25% gewijzigd door dieselb0y op 01-08-2012 11:26 ]

Pagina: 1