Toon posts:

Het grote vinyl vraag & aanbod topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 18.850 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 10:01
Ik ben op zoek naar de lp box van Ryan Adams Live Carnegie Hall. Het liefst natuurlijk voor een redelijke prijs :).

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08-2022
Telfordia schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:50:
Ik ben op zoek naar de lp box van Ryan Adams Live Carnegie Hall. Het liefst natuurlijk voor een redelijke prijs :).
Haha, succes ;). Laatst ook naar op zoek geweest, maar sowieso meer dan 100 euro betalen gaat mij wat te ver. Zie dat ze hem bij bol voor 115 aanbieden, verwachte leverdatum ergens in juli. Wel steeds de twijfel hier, aangezien ik de rest wel allemaal al op lp heb staan...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:29

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ik heb een aantal dubbele items te koop staan:

http://www.discogs.com/seller/loewie1984/profile

discogs

• rcor
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:14
Beste mede forum leden,

Onlangs gekregen, maar totaal niet mijn muziek smaak:
Dirk Serries & Steven Wilson Continuum I/II

Zie voor meer informatie Discogs er op na: http://www.discogs.com/Continuum-Continuum-I-II/release/5965812

De LP's zijn uit de verpakking gehaald door mij om kort te luisteren wat voor muziek het was, maar beviel me toen niet. Het geheel bevindt zich dus in Near Mint staat en het betreft zwart gekleurd vinyl, persing 407 van de 600.
Mocht je interesse hebben, plaats dan een reëel en net bod voor deze LP's en Poster in luxe pvc buitenhoes.

Gr. Roel Cornelissen (Rcor)

www.discogs.com/collection?user=rcor

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 14:38

EXX

EXtended eXchange

Ik moet opruiming gaan houden en er gaan dus zaken in de verkoop. Bij deze gaan 2 koffertjes met singles in de verkoop. Het betreft voornamelijk allerlei spul uit de jaren 80. Singles zijn in goede staat. Een complete lijst van alle singles staat hier.

Enkele foto's:

Alle singles gaan weg in 1 koop, dus geen cherry picking please :P

Interesse? Doe een reëel bod (dus geen 5 euro)! Ik prefereer dat de plaatjes worden afgehaald; verzenden kan, maar dan is het risico en de kosten voor de koper.

Reacties kunnen via een PB

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 16:02
EXX schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:48:
Interesse? Doe een reëel bod (dus geen 5 euro)! Ik prefereer dat de plaatjes worden afgehaald; verzenden kan, maar dan is het risico en de kosten voor de koper.
Wees duidelijker over wat je reëel vindt, wij zijn niet telepathisch. Geef een richtprijs.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 14:38

EXX

EXtended eXchange

Tsja, ik heb eigenlijk zelf nog niet zo een goed inzicht wat 2dehands singles opbrengen. Ik had zoiets van "de tweakers hier zullen vast wel een goed idee hebben" :P

De prijzen die ik op marktplaats zie gaan alle kanten op, dus daar kan ik geen peil op trekken.

Ik zal dus maar eens een gooi doen: het zijn pakweg 60 singles, koffertjes erbij, rond de 50 euro.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 16:02
Schop naar vorige pagina.
Kalief in "Het grote vinyl vraag & aanbod topic"
Vinny, Gio, Marc, Vinyl87, veel plezier!
Nog 268 albums beschikbaar.

[Voor 9% gewijzigd door Kalief op 01-08-2015 15:44]

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-06 23:18
Kalief schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 15:41:
Schop naar vorige pagina.
Kalief in "Het grote vinyl vraag & aanbod topic"
Vinny, Gio, Marc, Vinyl87, veel plezier!
Nog 268 albums beschikbaar.
Bedankt, hoop ze snel te kunnen luisteren ☺

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:21

Domih

Domih.

Hoi lieve tweakers,

Ik heb mijn opberghok opgeruimd en kwam toen 450 platen tegen die ik van mijn oma heb gekregen :)

Ik wil ze graag hier te koop aanbieden.
Titels zijn o.a:Titels o.a. van:
Michael Jackson,
Elvis,
Simon en Garfunkel,
Gerard Joling :')
BZN :')
Mozard,
Vivaldi,
Beegees
etc

Doe maar een bod zal ik zeggen :)

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:34

Wimmel

Hello

Ik moet weer een beetje ruimte maken dus een van mijn vers onderhouden spelertjes gaat de verkoop in.

V&A aangeboden: Dual CS18 - 1225 platenspeler, volledig gereviseerd

Verkocht

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik woon al ruim een jaar samen en we hebben ongeveer dezelfde muzieksmaak. Helaas kan ik ook niet alles bewaren en gaan deze platen weg.

Pink Floyd- Dark side of the moon
Geen krassen. De platenhoes is niet meer in super staat, omdat hij een tijd in een doos heeft gelegen op zolder.

The Beatles- Love me do (limited edition)
Heeft nooit een echte platenhoes bij gezeten en is nog nooit gedraaid. Maar ik ben geen fan van The Beatles :)

Signal to Noise- The Rise
Helemaal nieuw. Hoes is ook nog mooi in orde.

Doe maar een reëel bod. Ik verzend, maar je kunt het uiteraard ook kunnen ophalen in Eindhoven.

Anoniem: 689244

Wie heeft er interesse in de volgende LP's. Stuur maar een PM voor foto's en meer info. :)

Sledgehammer - Sledgehammer (2LP) (Mausoleum Records België)
Neil Young & Crazy Horse - Live Rust (2LP) (Reprise NL Persing)
The Spliff - Radio Show (Duitse persing)
Lene Lovich - Stateless (NL Persing)
Anthrax - I Am The Law (EU Persing)
The 999 - Concrete (US Persing)
The (Count) Bishops - Cross Cuts (Chiswick NL Persing)
Tomita - Bolero (RCA Red Seal Mexicaanse persing)

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-05 22:56

strompel

PSN: jansoe13

Domih schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:03:
Hoi lieve tweakers,

Ik heb mijn opberghok opgeruimd en kwam toen 450 platen tegen die ik van mijn oma heb gekregen :)

Ik wil ze graag hier te koop aanbieden.
Titels zijn o.a:Titels o.a. van:
Michael Jackson,
Elvis,
Simon en Garfunkel,
Gerard Joling :')
BZN :')
Mozard,
Vivaldi,
Beegees
etc

[afbeelding]
[afbeelding]

Doe maar een bod zal ik zeggen :)
heb je ze nog, en zo ja verkoop je ze in 1 geheel?

PSN: jansoe13

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:21

Domih

Domih.

strompel schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:04:
[...]

heb je ze nog, en zo ja verkoop je ze in 1 geheel?
Heb alles nog, DM!

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:27

Polycom

Poes van goud

Ik heb 2x deze speciale uitgave van U2 gekregen, ze mogen beide weg.

Nog in de seal!

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05 11:33
PuDy schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:46:
Ik heb 2x deze speciale uitgave van U2 gekregen, ze mogen beide weg.

[afbeelding]

Nog in de seal!
Zou je mij in een PM je vraagprijs willen sturen? Gaaf album wat ik wel zou willen :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Topicstarter
Aangezien we nu V&A overig hebben is dit topic overbodig :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee