Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro
Haha, succesTelfordia schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:50:
Ik ben op zoek naar de lp box van Ryan Adams Live Carnegie Hall. Het liefst natuurlijk voor een redelijke prijs.

Beste mede forum leden,
Onlangs gekregen, maar totaal niet mijn muziek smaak:
Dirk Serries & Steven Wilson Continuum I/II
Zie voor meer informatie Discogs er op na: http://www.discogs.com/Continuum-Continuum-I-II/release/5965812
De LP's zijn uit de verpakking gehaald door mij om kort te luisteren wat voor muziek het was, maar beviel me toen niet. Het geheel bevindt zich dus in Near Mint staat en het betreft zwart gekleurd vinyl, persing 407 van de 600.
Mocht je interesse hebben, plaats dan een reëel en net bod voor deze LP's en Poster in luxe pvc buitenhoes.
Gr. Roel Cornelissen (Rcor)
Onlangs gekregen, maar totaal niet mijn muziek smaak:
Dirk Serries & Steven Wilson Continuum I/II
Zie voor meer informatie Discogs er op na: http://www.discogs.com/Continuum-Continuum-I-II/release/5965812
De LP's zijn uit de verpakking gehaald door mij om kort te luisteren wat voor muziek het was, maar beviel me toen niet. Het geheel bevindt zich dus in Near Mint staat en het betreft zwart gekleurd vinyl, persing 407 van de 600.
Mocht je interesse hebben, plaats dan een reëel en net bod voor deze LP's en Poster in luxe pvc buitenhoes.
Gr. Roel Cornelissen (Rcor)
Ik moet opruiming gaan houden en er gaan dus zaken in de verkoop. Bij deze gaan 2 koffertjes met singles in de verkoop. Het betreft voornamelijk allerlei spul uit de jaren 80. Singles zijn in goede staat. Een complete lijst van alle singles staat hier.
Enkele foto's:
Alle singles gaan weg in 1 koop, dus geen cherry picking please
Interesse? Doe een reëel bod (dus geen 5 euro)! Ik prefereer dat de plaatjes worden afgehaald; verzenden kan, maar dan is het risico en de kosten voor de koper.
Reacties kunnen via een PB
Enkele foto's:
Alle singles gaan weg in 1 koop, dus geen cherry picking please

Interesse? Doe een reëel bod (dus geen 5 euro)! Ik prefereer dat de plaatjes worden afgehaald; verzenden kan, maar dan is het risico en de kosten voor de koper.
Reacties kunnen via een PB
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Wees duidelijker over wat je reëel vindt, wij zijn niet telepathisch. Geef een richtprijs.EXX schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:48:
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Tsja, ik heb eigenlijk zelf nog niet zo een goed inzicht wat 2dehands singles opbrengen. Ik had zoiets van "de tweakers hier zullen vast wel een goed idee hebben" 
De prijzen die ik op marktplaats zie gaan alle kanten op, dus daar kan ik geen peil op trekken.
Ik zal dus maar eens een gooi doen: het zijn pakweg 60 singles, koffertjes erbij, rond de 50 euro.

De prijzen die ik op marktplaats zie gaan alle kanten op, dus daar kan ik geen peil op trekken.
Ik zal dus maar eens een gooi doen: het zijn pakweg 60 singles, koffertjes erbij, rond de 50 euro.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Schop naar vorige pagina.
Kalief in "Het grote vinyl vraag & aanbod topic"
Vinny, Gio, Marc, Vinyl87, veel plezier!
Nog 268 albums beschikbaar.
[Voor 9% gewijzigd door Kalief op 01-08-2015 15:44]
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Bedankt, hoop ze snel te kunnen luisteren ☺Kalief schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 15:41:
Schop naar vorige pagina.
Hoi lieve tweakers,
Ik heb mijn opberghok opgeruimd en kwam toen 450 platen tegen die ik van mijn oma heb gekregen
Ik wil ze graag hier te koop aanbieden.
Titels zijn o.a:Titels o.a. van:
Michael Jackson,
Elvis,
Simon en Garfunkel,
Gerard Joling
BZN
Mozard,
Vivaldi,
Beegees
etc
Doe maar een bod zal ik zeggen
Ik heb mijn opberghok opgeruimd en kwam toen 450 platen tegen die ik van mijn oma heb gekregen

Michael Jackson,
Elvis,
Simon en Garfunkel,
Gerard Joling

BZN

Mozard,
Vivaldi,
Beegees
etc

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
Ik moet weer een beetje ruimte maken dus een van mijn vers onderhouden spelertjes gaat de verkoop in.
V&A aangeboden: Dual CS18 - 1225 platenspeler, volledig gereviseerd
Verkocht
V&A aangeboden: Dual CS18 - 1225 platenspeler, volledig gereviseerd
Verkocht
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Ik woon al ruim een jaar samen en we hebben ongeveer dezelfde muzieksmaak. Helaas kan ik ook niet alles bewaren en gaan deze platen weg.
Pink Floyd- Dark side of the moon
Geen krassen. De platenhoes is niet meer in super staat, omdat hij een tijd in een doos heeft gelegen op zolder.
The Beatles- Love me do (limited edition)
Heeft nooit een echte platenhoes bij gezeten en is nog nooit gedraaid. Maar ik ben geen fan van The Beatles
Signal to Noise- The Rise
Helemaal nieuw. Hoes is ook nog mooi in orde.
Doe maar een reëel bod. Ik verzend, maar je kunt het uiteraard ook kunnen ophalen in Eindhoven.
Pink Floyd- Dark side of the moon
Geen krassen. De platenhoes is niet meer in super staat, omdat hij een tijd in een doos heeft gelegen op zolder.
The Beatles- Love me do (limited edition)
Heeft nooit een echte platenhoes bij gezeten en is nog nooit gedraaid. Maar ik ben geen fan van The Beatles

Signal to Noise- The Rise
Helemaal nieuw. Hoes is ook nog mooi in orde.
Doe maar een reëel bod. Ik verzend, maar je kunt het uiteraard ook kunnen ophalen in Eindhoven.
Anoniem: 689244
Wie heeft er interesse in de volgende LP's. Stuur maar een PM voor foto's en meer info.
Sledgehammer - Sledgehammer (2LP) (Mausoleum Records België)
Neil Young & Crazy Horse - Live Rust (2LP) (Reprise NL Persing)
The Spliff - Radio Show (Duitse persing)
Lene Lovich - Stateless (NL Persing)
Anthrax - I Am The Law (EU Persing)
The 999 - Concrete (US Persing)
The (Count) Bishops - Cross Cuts (Chiswick NL Persing)
Tomita - Bolero (RCA Red Seal Mexicaanse persing)

Sledgehammer - Sledgehammer (2LP) (Mausoleum Records België)
Neil Young & Crazy Horse - Live Rust (2LP) (Reprise NL Persing)
The Spliff - Radio Show (Duitse persing)
Lene Lovich - Stateless (NL Persing)
Anthrax - I Am The Law (EU Persing)
The 999 - Concrete (US Persing)
The (Count) Bishops - Cross Cuts (Chiswick NL Persing)
Tomita - Bolero (RCA Red Seal Mexicaanse persing)
heb je ze nog, en zo ja verkoop je ze in 1 geheel?Domih schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:03:
Hoi lieve tweakers,
Michael Jackson,
Elvis,
Simon en Garfunkel,
Gerard Joling
BZN
Mozard,
Vivaldi,
Beegees
etc
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: jansoe13
Heb alles nog, DM!strompel schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:04:
[...]
heb je ze nog, en zo ja verkoop je ze in 1 geheel?
Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
Ik heb 2x deze speciale uitgave van U2 gekregen, ze mogen beide weg.
Nog in de seal!
Nog in de seal!
Zou je mij in een PM je vraagprijs willen sturen? Gaaf album wat ik wel zou willenPuDy schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:46:
Ik heb 2x deze speciale uitgave van U2 gekregen, ze mogen beide weg.
[afbeelding]
Nog in de seal!

Aangezien we nu V&A overig hebben is dit topic overbodig 

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.