Hotmail.com -> Outlook.com - Alle mail weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:42
Na een lange tijd was ik van plan mijn hotmail te controleren. Na inloggen op outlook.com, komt ik terecht in de mail. Echter blijkt er alleen een welkom e-mail in te staan en is er verder geen mail meer te vinden (terwijl er echt wel e-mail moet zijn). Iemand enig idee waar ik mijn oude e-mail kan vinden, of waar ik kan aankloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Heb je al op hotmail geprobeerd in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 07:51
kikkeraap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:51:
Na een lange tijd was ik van plan mijn hotmail te controleren. Na inloggen op outlook.com, komt ik terecht in de mail. Echter blijkt er alleen een welkom e-mail in te staan en is er verder geen mail meer te vinden (terwijl er echt wel e-mail moet zijn). Iemand enig idee waar ik mijn oude e-mail kan vinden, of waar ik kan aankloppen?
Kreeg je het bericht "Welcome back to Hotmail? We thought you we're gone forever!"?

Je moet eens in de 9 maanden (270 dagen) inloggen, anders wordt je account op "inactive" gezet en worden inderdaad je mails verwijderd. Als je na die tijd weer inlogt, wordt je account geheractiveerd, maar naar je mail kun je (denk ik) fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je je e-mail checkt via POP of IMAP kan het zijn dat je mail verplaatst is naar een pop folder. Deze staat onderaan de lijst aan de linkerkant.

Via settings kun je ook weer terug naar de klassieke hotmail weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
Anoniem: 81330 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:09:
Heb je al op hotmail geprobeerd in te loggen?
Ja, dat lukt, maar dan wordt je meteen door gestuurd naar outlook.com
HyperioN schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:11:
Kreeg je het bericht "Welcome back to Hotmail? We thought you we're gone forever!"?

Je moet eens in de 9 maanden (270 dagen) inloggen, anders wordt je account op "inactive" gezet en worden inderdaad je mails verwijderd. Als je na die tijd weer inlogt, wordt je account geheractiveerd, maar naar je mail kun je (denk ik) fluiten.
Nee ik kreeg geen melding welcome back. Ik weet zeker dat het minder dan 9 maanden geleden is dat ik ben ingelogd, ik check het slecht een paar keer per jaar, dat zou voldoende moeten zijn.
Luit schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:13:
Als je je e-mail checkt via POP of IMAP kan het zijn dat je mail verplaatst is naar een pop folder. Deze staat onderaan de lijst aan de linkerkant.

Via settings kun je ook weer terug naar de klassieke hotmail weergave.
Ik bekeek de mail altijd webbased. Via welke setting kan ik weer terug naar de klassieke weergave?

Iedereen alvast bedankt voor de snelle support! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:16

Dutch_Celt

Jollygood

Tandwieltje rechtsboven in de balk > switch back to hotmail
Mocht dat niet werken, ben ik bang dat je bij Microsoft aan moet kloppen.

Ik zal eens gaan testen met een oud hotmail adres van mijzelf, wellicht dat met de introductie van outlook.com er e.e.a. veranderd is v.w.b. de procedure voor het heractiveren van oude accounts.

[ Voor 70% gewijzigd door Dutch_Celt op 01-08-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
Die optie staat er bij mij niet tussen
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/40OCFE70LGFjAjraXINsunQwdrj3uL_mh5KT_lcuqieZe91vm1JDY86uReP9Q8lVW9LXFD2JWT0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Hier inderdaad die optie ook niet meer op het oude account.
Het lijkt er dus op dat de heractivatie procedure iets verandert is en je alleen de nieuwe outlook omgeving krijgt?

Wellicht dat de support afdeling van Microsoft nog iets voor je kan betekenen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Wat als je naar www.hotmail.com gaat en via daar inlogt?
let wel: outlook.com en hotmail.com lijken hetzelfde qua inlog pagina, echter wel verschil in logo.

nieuw account via hotmail.com heeft gewoon de mogelijkheid om te wisselen.

test 2:
nieuw account via outlook.com heeft geen mogelijkheid om te wisselen, je wordt doorgestuurd naar outlook.com als je via hotmail.com inlogt.
Als je vervolgens het outlook.com adres omzet naar een hotmail.com adres (met outlook alias), heb je ook de oude omgeving niet

[ Voor 55% gewijzigd door Dutch_Celt op 01-08-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
Dutch_Celt schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:15:
Wellicht dat de support afdeling van Microsoft nog iets voor je kan betekenen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Wat als je naar www.hotmail.com gaat en via daar inlogt?
let wel: outlook.com en hotmail.com lijken hetzelfde qua inlog pagina, echter wel verschil in logo.

nieuw account via hotmail.com heeft gewoon de mogelijkheid om te wisselen.
Enig idee of ik direct contact kan opnemen met de support van microsoft? Ik krijg het niet gevonden. Inloggen via hotmail.com werkt prima, maar ik kom dan meteen terecht op outlook.com :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Geen idee of er een directe support desk is voor live/hotmail/outlook.

Er staat wel e.e.a. op de community forums qua zelfde problematiek:
http://answers.microsoft.com/en-us/windowslive/forum/hotmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 07:51
kikkeraap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:29:
[...]

Enig idee of ik direct contact kan opnemen met de support van microsoft? Ik krijg het niet gevonden. Inloggen via hotmail.com werkt prima, maar ik kom dan meteen terecht op outlook.com :/
Microsoft Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
Dutch_Celt schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:42:
Geen idee of er een directe support desk is voor live/hotmail/outlook.

Er staat wel e.e.a. op de community forums qua zelfde problematiek:
http://answers.microsoft.com/en-us/windowslive/forum/hotmail
Directe support kan ik niet vinden, wel de fora. Daar loopt inmiddels van mij ook al een draadje. Wat ik zo zie is dat ik niet de enige ben. Nu alleen hopen dat Microsoft hetzelfde opmerkt en er dan ook iets aan gaat doen.

[ Voor 4% gewijzigd door kikkeraap op 01-08-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 11:03

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik verplaats dit topic even naar: Officesuites en -software :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1