Bestaat het .NET magazine van Microsoft nog?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik weet dat dit niet helemaal het juiste topic is voor deze vraag maar sinds we allemaal ontwikkelaars zijn leek het me toch de meest relevante plek met de hoogste kans op antwoord.

Ik verbaasde me er namelijk over dat ik al een tijdje geen nieuwe .NET Magazine van Microsoft heb ontvangen, nu vroeg ik me af of dit nog wel bestaat?

De website www.dotnetmag.nl wordt doorgelinkt naar een andere site en bij mijn Microsoft subscripties wordt de optie niet eens meer weergegeven! Ik kan me ook niet herinneren dat ik van Microsoft bericht heb gehad dat ze ermee stopte. Dus wie weet er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:09
Vreemd. Technet magazine is iig wel vervangen door die site. Dat blad gaat niet meer periodiek worden uitgegeven.
Van .Net magazine ben ik niet zeker wat er aan de hand is. Op de website van de uitgever staat die nog wel aangegeven onder magazines (http://array.nl/Magazines). Ik kan me ook niet een mail of bericht in het blad herinneren waarin staat dat die niet wordt uitgegeven. Het kan zijn dat ze weer eens leveringsproblemen hebben.

*Edit* en bij registratie op die nieuwe site kreeg ik doodleuk een mailtje (na een uur ofzo) met daarin mijn username en wachtwoord in plain text. Ben benieuwd hoe dat zit :P

[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 01-08-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik kan me herinneren dat .Net magazine werd overgedragen aan een andere uitgever en je moest aangeven of je het wilde blijven ontvangen of niet. Ik weet niet meer of je daarvoor moest gaan betalen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 20:02
Volgens mij moest je sowieso eens per jaar aangeven of je het nog las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Het magazine is geloof ik alleen nog maar digitaal verkrijgbaar. Ik vroeg vorige week hier toevallig een collega ook naar. Die kreeg 'm ook altijd in de bus, maar had 'm al een tijd niet meer gehad.

http://www.dotnetmag.nl/Magazine/Service/FAQ

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 20:57

Sebazzz

3dp

Was het .NET magazine niet van Array Publications, dat failliet is gegaan?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:30
Sebazzz schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:06:
Was het .NET magazine niet van Array Publications, dat failliet is gegaan?
Klopt maar is overgenomen door HUB.

nieuws: HUB neemt uitgever van .NET Magazine en LAN Magazine over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Heb ondertussen op twitter aan @MicrosoftHelp gevraagd en die stuurde me door naar een contact formulier van Array waar ik de vraag nogmaals heb gesteld. Ik laat hun reactie wel even weten als die binnen is.

Beetje vreemd allemaal net nu Microsoft onderhand een nieuwe start aan het maken is en juist zoveel heeft te vertellen, tenminste dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 10:23
Volgens mij wel, m'n collega had er vorige week nog een op z'n bureau liggen.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Pagina: 1