Hotmail.com > Outlook.com is geen Messenger meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 19:34
Ik heb ondervonden dat als je je een keer aanmeld bij Outlook.com dat je dan geen Messenger meer kunt gebruiken.

De online messenger van Hotmail.com werkt wel gewoon dus als je bij outlook.com kiest om terug te gaan naar Hotmail.com

Hebben meerdere van jullie hier ervaring mee... Aangezien ik me MSN Alleen gebruik voor zooi en wat contact personen is het niet zo erg maar vindt het toch raar...

Wellicht dat er een instelling is of wat dan ook, of misschien een nieuwe messenger met windows 8... en de oude krijgen een update voor Outlook.com ondersteuning...

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:44
Heb de al op die smilie :-) geklikt rechtsboven naast het tandwiel? Denk dat dat de messenger is.

[ Voor 3% gewijzigd door Stollie op 01-08-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-06 16:57

Silasje

www.Entjes.eu

FF getest, dat is inderdaad de messenger. Ik weet alleen niet of dat nog effect heeft op Windows Live Messenger, ik heb die troep niet geinstalleerd

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Als ik inlog in Messenger zegt hij dat ik ingelogd ben op 2 locaties. Eigen pc en Messenger op het web.
Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Silasje schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:24:
FF getest, dat is inderdaad de messenger. Ik weet alleen niet of dat nog effect heeft op Windows Live Messenger, ik heb die troep niet geinstalleerd
Heeft 't, ik gebruik Trillian en FB en Live berichten van online komen er gewoon in terecht

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Messenger online heb ik al gevonden ik heb het probleem dat ik niet meer kan inloggen op Windows Live Messenger op Windows 7 en Niet meer op Messenger in MAC... Hij zegt dan de hele tijd dat hij zich niet kan aanmelden de gegevens zijn wel juist....

Zie hier een screenshotje van me mac: Afbeeldingslocatie: http://upload.ictwebsolution.nl/images/45310346437452628209.png

Ik heb internet, Reboot ook al gedaan, Laatste versie; Check, Ander account geprobeerd namelijk me @outlook.com adres en die werkt gewoon maar @hotmail.com dus niet...

[ Voor 37% gewijzigd door Kavaa op 01-08-2012 00:37 ]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

I don't have any problems here....
Ik kan gewoon web en messenger en trillian en mobiel tegelijk online zijn :P

edit:
oja en mail
overigens: @msn.com werkt gewoon

[ Voor 20% gewijzigd door F.West98 op 01-08-2012 00:38 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Klopt kon ik ook maar nu dat ik outlook.com heb gebruikt kom ik er niet meer op op me Mac en Windows.
Weet niet of het tijd nodig heeft... lijkt me niet toch aan me @hotmail.com is niks veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Ja, ik kan ook niet meer inloggen met mijn oude @hotmail.com adres. @outlook.com werkt en ik heb gewoon de zelfde contacten.

Ze zorgen gewoon dat je niet meer kan inloggen via je @hotmail adres. Op mijn telefoon moest ik ook opnieuw inloggen met nieuw @outlook.com adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Maar dan neem ik dus aan dat je de zelfde naam hebt gebruikt voor zowel hotmail.com als outlook.com?
Want bij mij is niks over gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb vandaag ook hotmail omgezet naar outlook en heb hetzelfde probleem. Ik kan met de geïnstalleerde live messenger niet meer inloggen met mijn hotmail account, wel met mijn outlook account. Alle facebook contacten ziet hij wel, alle msn contacten worden offline weergegeven terwijl ik van sommigen weet dat ze online zijn. Zij zien mij ook niet online. Best onhandig, ik gebruik de live messenger nog best vaak om te cammen, foto's te delen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Wordt aangewerkt als het goed is. Las vandaag ergens een bericht dat het bekend is bij Microsoft en dat ze waarschijnlijk een update of dergelijke gaan uit brengen.
Er is ook geen weg meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
Ik heb net 3 mensen gevraagd mijn outlook adres toe te voegen. Dat werkt prima, maar het is niet te doen om dat aan iedereen te gaan moeten vragen. Hoop dat ze inderdaad een fix hiervoor gaan maken.

hier een bericht op webwereld:
http://webwereld.nl/nieuw...oteert-msn-messenger.html

[ Voor 22% gewijzigd door MrEdge_ op 01-08-2012 21:34 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380944

Ik heb hier ook al last van, inloggen op MSN(zowel pidgin als ebuddy) werkt niet meer. Bij mij werkt ook het knopje rechtsbovenin bij de smiley niet, daar is geen van mijn contactpersonen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:49
MrEdge_ schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:31:
Ik heb net 3 mensen gevraagd mijn outlook adres toe te voegen. Dat werkt prima, maar het is niet te doen om dat aan iedereen te gaan moeten vragen. Hoop dat ze inderdaad een fix hiervoor gaan maken.

hier een bericht op webwereld:
http://webwereld.nl/nieuw...oteert-msn-messenger.html
Dat opnieuw toevoegen lukt ook niet, want dan zegt die die contact al bestaat of iets dergelijks.
Maar het komt vanzelf goed, ik denk dat bepaalde systemen bij MS moeten syncen ofzo.

Ikben gisteren overgegaan naar outlook.com en had ook gisteren problemen, maar vandaag werkt alles weer.
Mijn vriendin is vanochtend overgegaan en die heeft nu problemen.

Dus gewoon even wachten, en dan komt iedereen (hopelijk) weer online zonder dat je mensen specifiek opnieuw moet uitnodigen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Denk dat ze bij Microsoft de aanvragen niet aan kunnen maar we zullen het zien.
Heb er niet veel haast bij als me hotmail.com maar doorgestuurd wordt naar me exchange dan vindt ik alles prima ahaha..
Maar snap wel dat het voor vele die dagelijk's op MSN zitten een probleem is.

Hopelijk zijn jullie niks kwijt?
Ik zie namelijk ook verschillende reacties van mensen die mails/contacten enz. kwijt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
Hier werkt ondertussen ook alles weer naar behoren. Blijbaar gewoon een dagje geduld hebben.
Pagina: 1