ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
[ Voor 3% gewijzigd door Stollie op 01-08-2012 00:23 ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Bedoel je dat?
Heeft 't, ik gebruik Trillian en FB en Live berichten van online komen er gewoon in terechtSilasje schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:24:
FF getest, dat is inderdaad de messenger. Ik weet alleen niet of dat nog effect heeft op Windows Live Messenger, ik heb die troep niet geinstalleerd
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Zie hier een screenshotje van me mac:

Ik heb internet, Reboot ook al gedaan, Laatste versie; Check, Ander account geprobeerd namelijk me @outlook.com adres en die werkt gewoon maar @hotmail.com dus niet...
[ Voor 37% gewijzigd door Kavaa op 01-08-2012 00:37 ]
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Ik kan gewoon web en messenger en trillian en mobiel tegelijk online zijn
edit:
oja en mail
overigens: @msn.com werkt gewoon
[ Voor 20% gewijzigd door F.West98 op 01-08-2012 00:38 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Weet niet of het tijd nodig heeft... lijkt me niet toch aan me @hotmail.com is niks veranderd...
Ze zorgen gewoon dat je niet meer kan inloggen via je @hotmail adres. Op mijn telefoon moest ik ook opnieuw inloggen met nieuw @outlook.com adres.
Want bij mij is niks over gegaan.
Er is ook geen weg meer terug.
hier een bericht op webwereld:
http://webwereld.nl/nieuw...oteert-msn-messenger.html
[ Voor 22% gewijzigd door MrEdge_ op 01-08-2012 21:34 . Reden: linkje ]
Anoniem: 380944
Dat opnieuw toevoegen lukt ook niet, want dan zegt die die contact al bestaat of iets dergelijks.MrEdge_ schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:31:
Ik heb net 3 mensen gevraagd mijn outlook adres toe te voegen. Dat werkt prima, maar het is niet te doen om dat aan iedereen te gaan moeten vragen. Hoop dat ze inderdaad een fix hiervoor gaan maken.
hier een bericht op webwereld:
http://webwereld.nl/nieuw...oteert-msn-messenger.html
Maar het komt vanzelf goed, ik denk dat bepaalde systemen bij MS moeten syncen ofzo.
Ikben gisteren overgegaan naar outlook.com en had ook gisteren problemen, maar vandaag werkt alles weer.
Mijn vriendin is vanochtend overgegaan en die heeft nu problemen.
Dus gewoon even wachten, en dan komt iedereen (hopelijk) weer online zonder dat je mensen specifiek opnieuw moet uitnodigen enzo.
Heb er niet veel haast bij als me hotmail.com maar doorgestuurd wordt naar me exchange dan vindt ik alles prima ahaha..
Maar snap wel dat het voor vele die dagelijk's op MSN zitten een probleem is.
Hopelijk zijn jullie niks kwijt?
Ik zie namelijk ook verschillende reacties van mensen die mails/contacten enz. kwijt zijn...