Hoe outlook.com gebruiken in outlook 2010?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 09:31
Net overgestapt van @hotmail.com naar @outlook.com
Zodoende wordt al mijn email die ooit binnenkomt op hotmail.com doorgestuurd naar outlook.com

Alleen kan ik nu niks met outlook.com

Ik kan alleen online via de site inloggen maar outlook 2010 vraagt om imap/pop instellingen en mijn HTC one S telefoon kan er ook niet mee overweg oops
Op mijn telefoon maak ik gebruik van de hotmail app
Alleen haalt die op @outlook.com en @hotmail.com geen enkel mailtje binnen

Zodra ik probeer in te loggen op mijn oude hotmail geeft ie aan dat ie niet meer bestaat

Iemand de imap/pop3 instellingen van @outlook.com?

Nu kan ik namelijk niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:23
Ben je niet wat snel overgestapt? Dat ding is nog maar in preview, geen idee of imap en zo al werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-06 21:36
Fire69 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:19:
Ben je niet wat snel overgestapt? Dat ding is nog maar in preview, geen idee of imap en zo al werkt :)
Probleem is sowieso als je 1x inlogt op outlook.com om te testen, dat je account permanent in die modus BLIJFT staan... zelf gelukkig geen hotmail gebruiker! :-)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 113297 op 01-08-2012 10:35 . Reden: niet nodig te schelden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:23
Geen probleem blijkbaar. Gewoon even googlen en je komt op http://help.outlook.com/beta/cc875899.aspx

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
Die site had ik al gevonden, maar wat zijn dan de pop3/imap instellingen van @outlook.com (staat niet op die site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
Hoewel ik geen instelling gewijzigt heb, blijkt de mail nu wel ineens te werken.
Blijkbaar moesten er eerst een aantal uren overheen gaan voordat het spontaan ging werken :S

Wanneer ik mij in outlook 2010 nu aanmeld met @outlook.com op mijn outlook connector krijg ik geen foutmelding meer en wordt mijn email netjes opgehaald

Problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 17:24
Ik liep ook aan tegen dit probleem met Outlook2010, maar door het bestaande Hotmail account te voorzien van de Outlook.com account (alleen adres en weergavenaam veranderd) gegevens, bleek dit verholpen.
Alleen op mijn telefoon krijg ik het nog niet voor elkaar aangezien ik daar sowieso alles handmatig moet invoeren (HTC Desire Z, stock ROM, standaard mailapp.). Iemand een idee hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86020

Installeer de hotmail app op je telefoon en voeg daar je @outlook.com account toe. Werkt prima.

Op de iPad werkt het echt perfect. Daar staat als exchange server overigens snt-m@hotmail.com, alleen die werkt niet als je hem in wilt stellen in bijvoorbeeld Apple mail. Wellicht dat een betere support nog gaat komen. Het is immers nog maar in de preview fase.

Gr. Leander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 17:24
Ik zal eens kijken voor de Hotmail app. bedankt!
Pagina: 1