Unlockprocedure

Pagina: 1
Acties:

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Topicstarter
"Dit is geen illegale msg" (zo, moest ff),

Ik heb bij Dutchtone (met een legaal dutchtone pakket wat ik heb gekocht) mijn unlockgegevens aangevraagt voor mijn Bosch909s omdat ik over wil stappen naar KPN. Nu heb ik een lijstje met nummers gekregen van Dutchtone, maar geen uitleg, ik kom er niet uit.

Codes als *#9001# die ik her en der van het internet heb, blijken ook al geen oplossing.

Iemand een idee?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
vooraf:

als men hier gaat uitleggen hoe je op illegale wijze (dus met datakabels etc) moet unlocken gaat deze thread onmiddellijk weg. Mensen die dat soort reply's geven krijgen bovendien een note+waarschuwing.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

Topicstarter
Ja, okee, misschien moet ik morgen maar ff weer naar die gare Dutchtone mannetjes in de winkel, maar ja, ik wil nu al mijn nieuwe abonnement testen / instellen =).

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

bel dutchtone gewoon ff.....

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hij zal wel om die code vragen als je er een andere simkaart in douwt.

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

Topicstarter
Nee dat is het probleem, hij zegt, "SIM-slot permanent geblokkeerd". Naja, gare Bosch909s ook altijd =)

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 19:33 schreef Mozin het volgende:
Nee dat is het probleem, hij zegt, "SIM-slot permanent geblokkeerd". Naja, gare Bosch909s ook altijd =)
gna gna, dat klinkt niet goed kerel. Beetje permanent.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
als je bij dutchtone de unlockcodes aanvraagt, ontvang je daarbij altijd een handleiding hoe die codes toe te passen op welk merk telefoon. dus zou zeggen: lees dat eens goed door :P
kom je er niet uit of werkt het niet, gewoon de klantenservice bellen en zij zoeken dan uit wat het probleem kan zijn (foute imei, softwarefout, etc)
Pagina: 1