Het was mij opgevallen dat een enkele HD 6990 fors beter presteerd dan de nieuwste HD 7950, dus opzich wel aantrekkelijk, en omdat de HD 7990 er aan zit te komen worden ze op het moment ook bij bosjes aangeboden. Nu is mijn vraag: is het verstandig om een HD 6990 van al enkele jaren oud aan te schaffen? stel dat hij al 2 jaar oud is, overgeklokt geweest is, en waarschijnlijk ook al behoorlijk warm geweest is, hoe lang mag je dan verwachten dat hij nog mee gaat? Bij mijn weten hebben alle 6990's DX11 dus de spec's zullen wel niet snel outdated raken, klopt dat?
*Mijn vorige topic was gesloten om dat ik expliciet naar de marktwaarde kaart vroeg, hier wil ik over kwijt dat ik het nogal achterhaald vind om een topic dan te sluiten, op populaire forums wordt je topic bij zo'n geval gehide krijg je een bericht dat je de inhoud even aan moet passen en voila.
*Mijn vorige topic was gesloten om dat ik expliciet naar de marktwaarde kaart vroeg, hier wil ik over kwijt dat ik het nogal achterhaald vind om een topic dan te sluiten, op populaire forums wordt je topic bij zo'n geval gehide krijg je een bericht dat je de inhoud even aan moet passen en voila.