Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een hartslagmeter die via bluetooth met mijn android telefoon kan werken.

Er zijn 2 modellen die ik al ben tegen gekomen, de Zephyr HxM en de Polar Wearlink+ met BT maar ik wil graag weten of er ook iemand is die een van deze twee apparaten in de praktijk met zijn smartphone.

In het bijzonder ben ik benieuwd naar het volgende:
Is de link tussen telefoon en band stabiel?
Worden er goede waarden doorgegeven?
Hoe vaak wordt er geüpdate?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349130

Hier ben ik persoonlijk ook benieuwd naar. Overigens heb ik gezocht naar een verkoopadres binnen Europa van de Zephyr Hxm maar ben deze tot nu toe nog niet (betaalbaar) tegengekomen. Wellicht dat iemand hier nog een tip heeft?

Het voornamelijk voordeel van de Zephyr tov de Polarwearlink is dat de Zephyr een oplaadbare batterij bevat.

Ik lees verder heel wisselvallige reviews over de Polar en relatief betere reviews over de Zephyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 15:58

itarix

404 soul not found

Ik heb de polar Wearlink+ en op zich werkt het best goed. De link is volgens mij best wel stabiel hoewel ik niet constant op me scherm kijk om het in de gaten te houden.

in Endomondo wordt je hartslag weergeven samen met de batterijspanning.
Hier is een workout op de fiets waarbij je op de rode lijn de hartslag kan aflezen. (hij plot ook een kaart alleen die deel ik niet publiekelijk)
http://www.endomondo.com/workouts/iVzkdtmsTqA

Het grappige is dat je kan zien op welk punt ik de berg op ga aangezien de hartslag de lucht in vliegt terwijl de snelheid keldert :P

Hier loop ik een stukje waarbij je ook weer kan zien dat ik een stukje had gerent toen zowel de snelheid en de hartslag omhoog gingen.
http://www.endomondo.com/workouts/g8C6SmMTatU

Dit alles in combinatie met een Samsung galaxy S 8gb met een CM9 (of CM7) nightly geinstalleerd.

Ik moet wel zeggen dat ik de borstband niet zo comfortabele vind dus het lopen doe ik meestal zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:29
Let op, er is ook een nieuwe Polar H7, deze had ik gekocht, maar ik heb er niets aan.
Hij linkt wel op mijn telefoon (One X), maar de beschikbare hardloopprogramma's ondersteunen hem niet.

De normale BT Wearlink zou het prima moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heeft je telefoon een ANT+ sensor? Zo ja, dsn hoeft niet via via BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 15:58

itarix

404 soul not found

Hmm ik weet niet wat zo super nuttig is aan weer een extra communicatie chip maar volgens deze lijst moet je of een recente Sony telefoon hebben of de HTC Rythme http://www.thisisant.com/pages/developer-zone/android-api

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Mijn HTC Desire HD heeft helaas geen ANT+

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:39
Net een Polar Wearlink+ besteld op aanraden van een vriend die deze gebruikt met een Galaxy Note (heb ik zelf ook) en Endomondo. Hij is er tevreden over.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1