Informatie upgrade watercooling

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Question
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09-2023
Beste,

Ik wil mijn EK-KIT H3O Supreme LT 120 upgraden. Ik wil graag eigenlijk overstappen naar een bay reservoir met een pomp inbegrepen, zo kan ik dit makkelijker wegsteken in mijn coolermaster haf x behuizing.

Nu vraag ik jullie of jullie misschien een bijpassende bay reservoir weten met een ingebouwde pomp.
Ik dacht aan het volgende XSPC X20 200, maar na wat reacties te lezen zijn er nog al veel terug gemoeten vanwege overdreven veel geluid.
er is ook nog de XSPC X2O 5.25 750 Dual Bay Reservoir Pump 2 maar ik vind dit wel een beetje te duur

Kan iemand me helpen ? groetjes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KangaroeHenkie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 04:31
Als je een bay reservoir/pomp combi wilt die stil én degelijk is, kun je het beste voor een res. gaan die geschikt is voor één van de Laing pompen: De D5 of de DDC.

De prijs zal inderdaad wat hoger liggen dan. Maar voor kwaliteit betaal je, simpel zat.
Je kunt echter proberen om in V&A alhier een (gebruikte) pomp/res combo te scoren, ik zie ze regelmatig voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Question
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09-2023
ik heb er in het verleden al enkele gezien te koop staan, maar ikvraag me echt af of die xspc x20 200 echt zo veel herrie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KangaroeHenkie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 04:31
Als ik wat reviews en gebruikerservaringen op fora lees over de XSPC X20 200, is dat vaak negatief. Luidruchtig en totaal niet krachtig. Ik zou wat meer geld uitgeven een een losse pomp/res combi (XSPC/D5 bijv.) aanschaffen. Krijg je geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maks11223344
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-02-2023
Het is meer een verandering want een echte upgrade is een ander pompje natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:56

India Sierra

Learn by failure

Ik zelf heb een swiftech MCP665 vario met een EK spin-bay reservoir. Erg stil, alleen op hogere pompsnelheden ( vanaf stand 3) hoor je de impeller in het reservoir ratelen. Maarja, op stand 3 heb je ook een orkaan in je reservoir dus hoor je ook het water klotsen :P

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:30

faust2016

You yes have my shirt

KangaroeHenkie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:47:
Als je een bay reservoir/pomp combi wilt die stil én degelijk is, kun je het beste voor een res. gaan die geschikt is voor één van de Laing pompen: De D5 of de DDC.

De prijs zal inderdaad wat hoger liggen dan. Maar voor kwaliteit betaal je, simpel zat.
Je kunt echter proberen om in V&A alhier een (gebruikte) pomp/res combo te scoren, ik zie ze regelmatig voorbij komen.
Heb ik slechte ervaringen mee. Heb op een gegeven moment een XSPC D5 bayres aangeschaft, maar wist niet hoe snel ik de pomp weer op de standaard top moest monteren..
Pagina: 1