Hoi allemaal,
Ik wil mijn systeem deels gaan upgraden. Omdat ik zelf daar niet de juiste kennis voor heb, wil ik jullie voorleggen wat ik heb en hoor ik graag suggesties wat aan te passen. Zelf heb ik gekeken naar de BBG van juli 2012 en dacht de processor en moederbord te vervangen, maar ik hoor graag jullie advies.
Dit is mijn huidige systeem:
Moederbord: pricewatch: Asus M4A785D-M PRO
Processor: pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Processorkoeling: pricewatch: Scythe Mugen 2 Rev. B
DDR3 SDRAM: 2x4GB ICIDU ( verder even geen specificatie)
Videokaart: pricewatch: Sapphire Sapphire HD 6850 2GB GDDR5
Kast: pricewatch: Antec Performance One Mini P180 (Zwart)
Voeding: pricewatch: Antec TruePower TP-650
Harde schijven: merken weet ik even niet maar heb een schijf van 1TB en een schijf van 500GB
Wat ik sowieso ga veranderen is de kast: pricewatch: Corsair Carbide 500R Black. Verder sta ik open voor suggesties. Ik wil de componenten over een week of twee kopen.
Verdere info is dat ik de computer vooral gebruik voor nieuwe/high-end games en wil mogelijk gaan beginnen met streamen. Verder standaard internet, downloaden etc.
Als jullie nog info nodig hebben, hoor ik het graag! Alvast bedankt.
Gr,
Alen
Ik wil mijn systeem deels gaan upgraden. Omdat ik zelf daar niet de juiste kennis voor heb, wil ik jullie voorleggen wat ik heb en hoor ik graag suggesties wat aan te passen. Zelf heb ik gekeken naar de BBG van juli 2012 en dacht de processor en moederbord te vervangen, maar ik hoor graag jullie advies.
Dit is mijn huidige systeem:
Moederbord: pricewatch: Asus M4A785D-M PRO
Processor: pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Processorkoeling: pricewatch: Scythe Mugen 2 Rev. B
DDR3 SDRAM: 2x4GB ICIDU ( verder even geen specificatie)
Videokaart: pricewatch: Sapphire Sapphire HD 6850 2GB GDDR5
Kast: pricewatch: Antec Performance One Mini P180 (Zwart)
Voeding: pricewatch: Antec TruePower TP-650
Harde schijven: merken weet ik even niet maar heb een schijf van 1TB en een schijf van 500GB
Wat ik sowieso ga veranderen is de kast: pricewatch: Corsair Carbide 500R Black. Verder sta ik open voor suggesties. Ik wil de componenten over een week of twee kopen.
Verdere info is dat ik de computer vooral gebruik voor nieuwe/high-end games en wil mogelijk gaan beginnen met streamen. Verder standaard internet, downloaden etc.
Als jullie nog info nodig hebben, hoor ik het graag! Alvast bedankt.
Gr,
Alen