Het idee:
Ik heb een iframe binnen mijn indexpagina waarin ik nieuws.html laad, op deze pagina staan 3 knoppen op een rij(x-as) en dat in een y aantal rijen. Op de index pagina heeft deze iframe een viewport van 135x978 (h x l), en om dus door elke rij knoppen heen te scrollen wil ik gebruik maken van de functie scrollTo. Omdat ik nu nog maar 2 rijen heb, zijn de coordinaten hardcoded met de volgende code:
Nu, dit werkt perfect in firefox en IE, maar in chrome kan ik het niet aan de praat krijgen
Iemand enig idee waar mijn fout zit?
Alvast bedankt!
Ik heb een iframe binnen mijn indexpagina waarin ik nieuws.html laad, op deze pagina staan 3 knoppen op een rij(x-as) en dat in een y aantal rijen. Op de index pagina heeft deze iframe een viewport van 135x978 (h x l), en om dus door elke rij knoppen heen te scrollen wil ik gebruik maken van de functie scrollTo. Omdat ik nu nog maar 2 rijen heb, zijn de coordinaten hardcoded met de volgende code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| .. <IFRAME WIDTH="978" height="135" style="float:none; margin-top:0px; margin-bottom:5px; border:none;" marginwidth="0px" marginheight="0px" src="nieuws.html" noresize="noresize" scrolling="no" name="nieuwsframe" > </IFRAME> <center><a onClick="scrollup();">Next</a> <a onClick="scrolldown();">Previous</a></center> <br> .. |
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
| function scrolldown(){ parent.nieuwsframe.scrollTo(0,135); } function scrollup(){ parent.nieuwsframe.scrollTo(0,0); } |
Nu, dit werkt perfect in firefox en IE, maar in chrome kan ik het niet aan de praat krijgen

Iemand enig idee waar mijn fout zit?
Alvast bedankt!