Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 14:12
Hoi,

Vroeg me af of iemand een suggestie kan doen met mbt een nieuw toestel. Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een android phone, specs mogen erg basic zijn: bluetooth, wlan, liefst nog een camera erop. Waar ik op wil selecteren is accuduur. Nu snap ik dat eea afhankelijk is van apps en gebruik, maar is er iets te zeggen over toestellen met een lange accuduur bij gemiddeld gebruik?

BVD

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:52

Cyphax

Moderator LNX
Hier is een paar dagen geleden een review over verschenen: reviews: Welke smartphone doet het langst met zijn accu?
Ik zou beginnen met die eens door te lezen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat heb je zelf al opgezocht? Zijn aardig wat vergelijkingen te vinden qua accuduur. Wat meer eigen input is erg welkom.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

pricewatch: Motorola Razr Maxx Zwart met 'n 3300mAh accu...
pricewatch: Huawei Ascend D Quad XL Zwart met 'n 2500mAh accu...

Die laatste is nog niet uit, maar voor de rest hoor ik je niks zeggen... Prijs / grootte / resolutie / welke Androidversie / merkenvoorkeur / wat wil je er precies mee doen / wat is 'lang' in jouw opinie enzovoort enzovoort.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier zijn dus reviews voor. Ik kan niet ontdekken wat je zelf al hebt opgezocht, maar we verwachten hier op GoT wel het een en ander aan eigen inzet. Het is niet de bedoeling dat wij alles voor jou uit gaan zoeken. Ik doe hier dus een slotje op met een verwijzing naar Het algemeen beleid

Dit topic is gesloten.