Gisteravond 30 juli heb ik whatsapp geupdate naar versie 2.8.1504. Na deze update opent whatsapp niet meer en krijg ik niets meer binnen. Hebben andere mensen met een samsung galaxy s2 hetzelfde probleem en hoe hebben die het opgelost?
Hoe kun je alleen die update verwijderen zonder dat de hele app en je geschiedenis wordt verwijderd?
Hier geen probleem met een andere telefoon.
Maak even een backup via je instellingen (doet hij sowiezo al automatisch elke dag.
Verwijder Whatsapp
Reboot toestel
Installeer Whatsapp opnieuw
Activeer Whatsapp opnieuw
voila! Whatsapp vers en fruitig maar met geschiedenis!
Maak even een backup via je instellingen (doet hij sowiezo al automatisch elke dag.
Verwijder Whatsapp
Reboot toestel
Installeer Whatsapp opnieuw
Activeer Whatsapp opnieuw
voila! Whatsapp vers en fruitig maar met geschiedenis!
Dat kan niet hoor... Dat kan alleen met apps die vooraf geïnstalleerd stonden op je telefoon.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Werkt hier op mijn S2 prima, maar draai alleen op de Alliance Rom V2.1.
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hier werkt het ook prima op mijn S2 en ik draai geen custom roms of dergelijke.
Steam: Grim
Ik werk nog gewoon op de stock rom, ben wel aan het kijken voor custom rom. Maar ben nog een beetje huiverig en wil het eerst nog een beetje uitzoeken.
Wel gek dat het er op lijkt dat alleen ik er last van heb.
Wel gek dat het er op lijkt dat alleen ik er last van heb.
Geen last van op Custom............
Tubes....It's what make music music!
Je kan (volgens mij) WhatsApp gewoon verwijderen en opnieuw installeren via de Market/Play Store. De geschiedenis en de bijbehorende media staan namelijk opgeslagen op je SD-kaart, danwel extern geheugen.
Als je je opnieuw geinstalleerde WhatsApp weer opent en activeert dan vraagt hij of je je berichten weer wil herstellen. Echter heb je dan wel de berichten die WhatsApp voor het laatst heeft geback-upt.
Hoe dit zit met nieuwe berichten weet ik niet, maar ik neem toch aan dat de ongelezen(lees: nieuwe) berichten gewoon weer te zien zijn.
Als je je opnieuw geinstalleerde WhatsApp weer opent en activeert dan vraagt hij of je je berichten weer wil herstellen. Echter heb je dan wel de berichten die WhatsApp voor het laatst heeft geback-upt.
Hoe dit zit met nieuwe berichten weet ik niet, maar ik neem toch aan dat de ongelezen(lees: nieuwe) berichten gewoon weer te zien zijn.
ik zag ook dat hij extra permissies nodig heeft om nou nog meer je privegegevens te benaderen....kep de update niet geinstalleerd...
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Volgens mij is dat bedoelt om bijv. direct een contact te kunnen bellen vanuit whatsapp... Welke specifieke permissies heb je het over?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb een custom en had er toch ook last van, heb de vorige versie maar weer geïnstalleerdsilitek schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:12:
Geen last van op Custom............
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hier een HTC Desire met stock 2.3 rom en had er ook last van. Maar de Facebook app en Instellingen deden hetzelfde. Heb toen maar een hard reset gedaan en nu werkt alles weer prima.
What a fine day for Science! | Specs
Your personal informationBtM909 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:08:
Volgens mij is dat bedoelt om bijv. direct een contact te kunnen bellen vanuit whatsapp... Welke specifieke permissies heb je het over?
NEW: Read your profile data
Read contact data, write contact data
Normaal leggen ze wel uit in hun descriptie waarvoor ze het gebruiken. MIsschien ben ik wel een beetje paranoide, maar de enige apps die ik erop heb staan die iets meer vragen van rechten zijn Whatsapp, gmail en googlemaps. De rest van de apps hebben allemaal geen permissies nodig.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Bij mij deed Whatsapp het sinds gisteravond niet meer. Na dit topic te hebben gelezen whatsapp verwijdert, reboot en opnieuw geinstalleerd. Bij het opnieuw installeren moest ik ineens een profiel aanmaken. Daarna wordt gevraagd of de reservekopie moet worden opgehaald. De enige gespreksgeschiedenis die ik nu mis zijn de gesprekken van gisterenavond.
Je kan ze een mail sturen (support@whatsapp.com). Je krijgt normaliter redelijk snel weer antwoord.Deathchant schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:04:
[...]
Your personal information
NEW: Read your profile data
Read contact data, write contact data
Normaal leggen ze wel uit in hun descriptie waarvoor ze het gebruiken. MIsschien ben ik wel een beetje paranoide, maar de enige apps die ik erop heb staan die iets meer vragen van rechten zijn Whatsapp, gmail en googlemaps. De rest van de apps hebben allemaal geen permissies nodig.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pagina: 1