Hij heeft 6 maanden probleemloos gedraaid op 7x133,op een bx 133 raid maar nu kom ik er achter dat hij zelfs op 700mhz vastloopt met sommige spellen.
Zucht.... ik voel me net een hoer ik ik weet begod niet meer wat ik er in moet stoppen, amd of toch gewoon intel... het snelst wat mijn bx133 kan hebben is p3 1ghz 133fsb... maar als ik die proc er in zet moet ik zeker ook m'n pc100 geheugen vervangen voor pc133???
Je bent er toch niet zo één die denkt dat ie een athlon in een bx kan stoppen.;) Dan ben je bijvoorbaat al ongeschikt voor athlon.

Dat vast lopen kan heel goed aan je geheugen liggen.. More likely aan je Vcore je moet niet bang om het rond de 1.8 zoniet 1.9 te draaien.. op cusl2 van ASUS kan je geheugen op 100 draaien en je Proc op 133 het grote voordeel van dat bord.
Hou er wel rekening mee dat je geen normaal socket7 coolertje gebruikt op je BX en ook op die CUSL-2.. Overclocken betekent hitte .. en dat weer cooling..
Hou ook in de gaten dat agp bus op BX op fsb 133 kan gaan flippen bij een wat mindere videokaart..