Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien hier niet geheel op zijn plaats maar passen de meeste headpones op de S3?
Ik ben zelf namelijk op zoek naar een overear headpone die een goede kwaliteit heeft qua geluid.
Is het dan beter om voor een draad te gaan, of via blue thoot?
Is de beats wireless bvb een goede headfone voor zijn prijs, want ik zat daar als eerst aan te denken?
Al heb ik natuurlijk liever een goedkopere met goede geluids weergave want het gaat me niet perse
om de style en merk naam. Ik ben wel bereid om tot 300 euro's neer te tellen. Ik luister vooral
muziek van deze tijd, veel soorten behalve klasiek

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-11 21:30

Bananenspin

Omdat het kan

Als je echt een goede muziek ervaring wilt dan zou ik geen bluetooth nemen maar gewoon met draad! Ik ga ervan uit dat de S3 net als elke telefoon gewoon een 3.5 audio connector heeft en elke headphone zal dan passen. Je hebt een goed budget dus een goeie headset vinden zal geen probleem zijn, kijk daarvoor ook even in de andere topics rond.

HOI.

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb deze:
pricewatch: Philips SHB9100 Bluetooth Koptelefoon (Zwart)

Bevalt goed, kan 10 uur muziek afspelen voordat het aan de lader moet. En als je halverwege een ritje leeg bent dan kan je ook nog de kabel gebruiken als je wilt. Daarnaast is dit een headset dus kan je er ook mee bellen. Geluidskwaliteit heeft mij doen verbazen, erg goed. Enige min punt, als de muziek stopt heb je nog 1 of 2 seconden hele lichte ruis voordat het helemaal stil valt.

Verwijderd

Topicstarter
Bananenspin schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:57:
Als je echt een goede muziek ervaring wilt dan zou ik geen bluetooth nemen maar gewoon met draad! Ik ga ervan uit dat de S3 net als elke telefoon gewoon een 3.5 audio connector heeft en elke headphone zal dan passen. Je hebt een goed budget dus een goeie headset vinden zal geen probleem zijn, kijk daarvoor ook even in de andere topics rond.
Klopt, maar ik wil wel fucties er op hebben voor de S3.
Ik lees dat veel mesnen heel erg tevreden zijn met de Monster Beats by Dr Dre Solo HD .
Deze zit in de 150 euro prijsklasse en is met draad. Zowel bas als mid als lage tonen komen goed
door dus dit lijkt mij eigenlijk al wel een prima keuze. Als ik wil kan ik hem vandaag nog op halen.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:45

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > maa

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga de Monster Beets By Dr Dre beluisteren en misschien aankopen al ik tevreden ben over de geluidskwaliteit.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Persoonlijk vind ik de Monster Beats by Dr Dre way overpriced. Die dingen zouden zeker minder dan 100 euro moeten kosten. Wel een staaltje goede marketing. Wel veel beter voor moderne muziek dan klassiek of euasy listening oid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees veel dat je voor een vergelijkbare ala 150 eu niet veel beters vind.
Ik heb hem zelf ook gehoord en moet zeggen dat het gewoon goed klinkt. Iets veel bas maar
je hoord nog duidelijk en zuiver de hoge en midden tonen, precies mijn smaak eingelijk. Ik ga verder nog even andere headfones testen in die prijs klasse voor android.
Ik twijfel eingelijk ook een beetje of je voor 300 euro een veel betere kwaliteit ga opmerken.
Is dat niet genoeg dan hou ik het op de helft van die prijs.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2012 16:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga den ik toch voor de DR Dre studio. Ik heb hem vergeleken met de
solo hd maar de studio klinkt toch nog weer beter met mid en high. Daar naast ook
even de Sennheiser PXC 310 beluisterd. Die PXC zit in de zelfde prijsklasse alleen klinkt de
studio van DR dr beter. Ik ga nog maar meer beluisteren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Grado SR80i ook beluisterd, geeft bijna de zelfde weergave qua geluid met iets minder bass, maar ik mis die bass dan wel een beetje met Hiphop hardstyle. Met rock en pop klinken ze eigenlijk het zelfde.
Wat zal nog een goede headphone zijn om te testen?

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Heb je de B&W P5 al geprobeerd? Naast het goede geluid vind ik hem er persoonlijk ook erg goed uit zien.
Pagina: 1