Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimichurri
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 20:46
Ik heb net op mijn netbook Kubuntu 12.04 geinstalleerd.

En ik wil van applicatie wisselen zoals dit standaard mogelijk is onder Kubuntu, door de mousepointer naar de linker bovenhoek van het scherm te bewegen, totdat er een "handje" verschijnt en ik een overzicht krijg van de actieve applicaties.
Dit hoort standaard te werken. Maar om de een of andere reden werkt dit helaas niet meer.

Ik heb zelf al gezocht met google, met de termen "widget upper left corner" in verschillende combinaties, maar helaas wordt hierbij niet de naam genoemd van de widget.

Nu is mijn vraag: Wie weet de naam van de widget die deze functionaliteit mogelijk maakt?

@gsmurf: Bedankt, Expose was de term die ik zocht:-)
@prutsger: Bedankt, hier kan ik het instellen, het is nog niet gelukt (De instellingen hebben geen resultaat tot dusverre), maar nu weet ik waar ik het moet zoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door Chimichurri op 02-08-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft toch niks met een widget te maken??

Dit zit in je window management, en dat heet "scale".

http://techblogger08.word...8/05/25/expose-in-ubuntu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het is idd geen Widget, maar Scale hoeft het ook weer niet te zijn. Scale is de naam van een Compiz plugin en KDE heeft z'n eigen effecten via Kwin, de Window Manager van KDE.

@Chimichurri:
Je moet in de instellingen zoeken van je DE. Daar zal je iets hebben als Effecten, hier even tussen zoeken. Kan een andere plek hebben, dus spit heel de instellingen door.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:33
System Settings -> Workspace Behavior -> tab Screen Edges