K7M of K7V-RM

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bruske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 19:07
Welk moederbord kan ik het beste pakken voor mijn K7 600 MHz of weet iemand een beter moederbord?

bvd

Verwijderd

de K7V-RM is een Micro-ATX plank en dus geen goede keuze als je veel pci kaarten hebt.
De Asus K7V en KA7 van Abit zijn de beste ...

kijk <a href="http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=10877">hier</a href> voor verdere info.

Verwijderd

KA7

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Flippo-dealer=> Heeft helemal gelijk, deze borden laten de rest gewoon ver achter zich.
Nou moet je dus kiezen tussen de K7V en de KA7
De ABIT KA7 is een bord die erg geschikt is voor de overklokkers hier. En hij heeft een paar pluspunten tenopzichte van de concurrentie, Hij heeft 6 PCI sloten!!! en heeft daar nog ruimt voor 1 ISA slot. Daarnaast zijn er 4!! DIMMsloten inplaats van de gebriukelijke 3.

De K7V heeft wel een betere stabiliteit, iets wat bij de KA7 minder is. Dus de keus is aan jou.

K7V=goeie stabiliteit
KA7=goed voor overklokker en zware gebruikers(kunne meer kaarten in), alleen stabiliteit is minder dan bij de K7V :)

(heb mezelf wel vaak herhaald :))

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb hier nog een link voor je, hier werden moederborden met de VIA KX 133 chipset gebenchmarked, en taraaaa de ABIT KA7 en ASUS K7V zijn veruit het best.

hier is de link: http://www7.tomshardware.com/mainboard/00q2/000507/index.html

Neem effe de tijd om het door te lezen, het is best veel, maar je krijgt er wat voor terug, KENNIS, hee ik klink een beetje filosofisch :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Bruske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 19:07
Veel dank
Pagina: 1