Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Direct Messages gaan verloren bij klikken verkeerde knop

Pagina: 1
Acties:

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:54

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
Zojuist heb ik een uitgebreide DM gecomponeerd, en wil hem verzenden. Ik klik de onderste knop in het formulier aan.

Maar helaas, de onderste knop heeft eigenlijk "Wijzig eigenschappen" als tekst. Geen idee wat ik gewijzigd heb door er op te klikken maar mijn zorgvuldig opgestelde bericht is verdwenen en op geen enkele manier meer terug te halen.

Kan dat niet wat minder destructief?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Welke browser heb je? Als ik op de back-knop ram komt het berucht gewoon weer terug.

De 'wijzig eigenschappen'-knop is er overigens om deelnemers toe te voegen, de DM te negeren of te verplaatsen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:54

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
Firefox 14.0.1 onder Mac OS X.

Als ik op de back-knop druk kom ik weer terug op het overzicht van direct messages, en dan weer op de forward-knop is het tekstveld helemaal leeg.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Erg vreemd. Hier onthoudt het netjes mijn post. Ik kom gewoon terug in de thread als ik op Back klik

Keertje opnieuw Firefox geïnstalleerd?