Kingston RAM kapot, weet niet meer waar gekocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:33

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al langer dan ik me goed kan herinneren 2x2GB RAM van Kingston in mijn laptop, en nu is dat kapot. Memtest86 geeft al heel snel een rits errors. Ik heb even op de site van Kingston gekeken, en hoewel je natuurlijk levenslang garantie krijgt willen alles buiten de VS via de winkel regelen. Helaas kan ik er alleen niet meer achter komen bij welke winkel ik dit heb gekocht. Het is waarschijnlijk wel online geweest, dus ik zou een factuur moeten kunnen opvragen, maar ik heb een hoop geprobeerd met m'n gmail maar niks gevonden. Waar kan ik terecht voor garantie? Ik heb niet zo'n zin om onterecht 40 euro te betalen voor nieuwe RAM.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10 12:22

EnnaN

Toys in the attic

Hmm, ik denk niet dat iemand hier gaat weten waar jij je RAM gekocht hebt :)

Als de fabrikant je niet op je blauwe ogen vertrouwd en het via de winkel wil laten regelen, is er maar 1 plek waar je heen kan: de winkel... En daar zul je een aankoopsbewijs voor moeten hebben.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bekijk je rekening/creditcard afschriften rond de tijd van aankoop om terug te vinden waar je het geheugen hebt aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:55
Gratis technische ondersteuning

Als u problemen ondervindt tijdens de installatie of het gebruik van een Kingston product, kunt u contact opnemen met de afdeling Technische ondersteuning van Kingston alvorens onderhoud te plegen aan uw systeem.

Voor ondersteuning via internet gaat u naar Kingston.com/support.

Kingston biedt tevens gratis Engelstalige technische ondersteuning aan klanten over de gehele wereld.

De Technische ondersteuning van Kingston in de Verenigde Staten en Canada is rechtstreeks telefonisch bereikbaar: +1 (714) 435-2639 of gratis op: +1 (800) 435-0640.

De Technische ondersteuning van Kingston Technology is telefonisch bereikbaar op +44 (0) 1932 738888; voor telefoonnummers tegen nationaal tarief bezoekt u kingston.com/europe/contact. Voor technische ondersteuning voor ValueRAM-geheugen in Europa belt u +44 (0) 1932 755210.

http://www.kingston.com/nlroot/company/warranty.asp

In Europa; als het product niet kunt terugzenden naar de geautoriseerde Kingston dealer of distributeur waar u het
product hebt gekocht, dan kunt u het product rechtstreeks retourneren bij het Kingston servicecentrum: Kingston Court,
Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK. Voordat u het product retourneert dient u eerst
een Return Material Authorization ("RMA") nummer van Kingston te krijgen. U verkrijgt een RMA-nummer door
contact op te nemen met de Europese Technische ondersteuning via de website van Kingston:
kingston.com/support. De voorwaarden en verzendinstructies zijn gelijk aan die van RMA-retourzendingen in de
Verenigde Staten (zie hierboven).

http://media.kingston.com/wa/NLwarranty_2010.pdf

[ Voor 28% gewijzigd door HKLM_ op 30-07-2012 21:37 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
downloader91 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:32:
Gratis technische ondersteuning

Als u problemen ondervindt tijdens de installatie of het gebruik van een Kingston product, kunt u contact opnemen met de afdeling Technische ondersteuning van Kingston alvorens onderhoud te plegen aan uw systeem.

Voor ondersteuning via internet gaat u naar Kingston.com/support.

Kingston biedt tevens gratis Engelstalige technische ondersteuning aan klanten over de gehele wereld.

De Technische ondersteuning van Kingston in de Verenigde Staten en Canada is rechtstreeks telefonisch bereikbaar: +1 (714) 435-2639 of gratis op: +1 (800) 435-0640.

De Technische ondersteuning van Kingston Technology is telefonisch bereikbaar op +44 (0) 1932 738888; voor telefoonnummers tegen nationaal tarief bezoekt u kingston.com/europe/contact. Voor technische ondersteuning voor ValueRAM-geheugen in Europa belt u +44 (0) 1932 755210.

http://www.kingston.com/nlroot/company/warranty.asp
Leuk, maar zonder factuur kun je het shaken met garantie.
En aangezien OP niet weet waar het vandaan komt, zal hij ook geen factuur hebben ;)
Geheugen kost geen drol, ik had gewoon nieuwe gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
unfor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:34:
[...]

En aangezien OP niet weet waar het vandaan komt, zal hij ook geen factuur hebben ;)
Nou ja, geen drol, van 2x2GB DDR2 SO-DIMM (48,35 euro in de PW) kan ik heel veel bier drinken. Ik vind het onzin dat je een factuur nodig zou hebben voor iets waar levenslang garantie op geldt. Ik ga wel mailen naar Kingston, en anders vraag ik het lief aan een van de 2 webshops waar ik al sinds 2005 vaste klant ben (maar daar heb ik het niet gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 15:39

3DDude

I void warranty's

gewoon gmail doorzoeken met "order bevesteging"
als keywoord
en in de toekomst een label maken met online aankopen ofzo..

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:55
Zonder Factuur kan je het shaken bij de winkel ja. Maar een beetje fabrikant gaat ook op het serie nummer af. Zo heb ik al verschillende producten ter reparatie aangeboden
unfor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:34:
[...]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
3DDude schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:38:
als keywoord
Ik heb dat al een half uur zitten doen, maar ik bestel stiekem best veel computerspullen online. Alleen al Kingston ValueRAM leverde zo'n 5 verschillende bestellingen op, geen van alle waren het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-10 12:11
Kijk de winkels na waar je veel al spul besteld. zoek op artikelen die je daar bij hebt besteld, zoek op datum van aanschaf. Zolang je die mails niet verwijderd, moet je dat wel terug kunnen gaan vinden lijkt me. Ook ik bestel, vind ik zelf, toch aardig wat. Maar met een beetje moeite vindt je die dingen wel terug. En als je daar te lui voor bent kun je beter gewoon nieuw kopen ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
Ik heb nog eens even op de RAM zelf gekeken, en er zit een sticker op van een winkel in Hong Kong. Dan heb ik ze daar gekocht, toen ik daar woonde. Dat verklaart waarom er geen mail van is. Ik ga Kingston mailen met de vraag of ze de RMA willen aannemen aangezien het niet echt praktisch is voor mij om het terug te sturen naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
Update, ze gaan me direct helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:02
3DDude schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:38:
als keywoord
Ik hoop echt dat je op 'bevesteging' weinig resultaten zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Kingston is erg coulant. Ze hebben mij ook prima geholpen met een een reepje RAM dat kapot was gegaan. Dit was ooit tweedehands gekocht en had er dus ook geen factuur bij. Goede service in ieder geval :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Pagina: 1