[ES2012] NOS livestream downloaden voor later terugkijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mijn vriendin wil graag alle hockey wedstrijden van de hockey dames zien, maar sommigen worden uitgezonden tijdens werktijd. Achteraf kan ze online alleen de samenvattingen kijken.
Ik heb tijdens andere toernooien nog weleens een livestream gedownload mbv speciale download tools, maar nu wil dat me niet lukken.

Ik heb geprobeerd: HiDownload, Orbit, Flash Video Downloader (FF addon), WMRecorder en handmatig de url stream uit de pagina broncode proberen te halen.
Bij HiDownload en Flash Video Downloader kwam ik nog het verst. Hij geeft dan alleen een stuk of 7 mp4 bestanden aan, die elk ongeveer 1 tot 1,5 MB groot zijn. Dit kan toch niet de hele stream zijn? Of plakt de player constant kleine video bestanden aan elkaar voor een doorlopende stream? In dat geval lijkt het me vrij lastig om 1 bestand te downloaden.

Heeft iemand anders dit geprobeerd? Met zoeken op GoT kwam ik niet veel verder, wel oude topics, maar ik denk dat de NOS bij deze OS2012 weer het eea heeft aangepast. Iemand suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Bij mijn weten kan Replay Media Catcher vrijwel alles opnemen. Anders kan je nog experimenteren met VLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet gewoon opnemen van TV (digitaal of analoog)? Kwaliteit zal dan ook een stuk beter zijn en alle wedstrijden worden voor zover ik weet gewoon live uitgezonden via de NOS..