Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe goedkope PC speakertjes halen Logitech

Pagina: 1
Acties:

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Ben opzoek naar een paar hele goedkope speakertjes voor op het buerau naast m'n beeldscherm. Hoeft helemaal niet ijzersterk te klinken maar wil toch graag weten wat het beste is, misschien dat iemand ervaring heeft? Zat zelf te kijken naar zoiets als de Logitech LS11 of de Logitech Z130. Heb ook zelf nog een uitgebreidere stereo-set maar die kan ik niet de hele dag aanzetten, vinden de mensen in de omgeving hier niet zo leuk denk ik.

hoor graag een advies!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Zitten beide rond hetzelfde prijspunt dus ik denk dat het niet zo veel uit maakt. De Z130 kan 1w meer leveren, maar aangezien je ze niet luid gaat zetten zal het volgens mij vooral aankomen op persoonlijke voorkeur(aka uiterlijk). Met Logitech zit je altijd wel goed, zolang je weet dat je voor die prijs geen topkwaliteit krijgt :)

De LS11 heeft wel een redelijk interessante deal op V&A momenteel: V&A aangeboden: Logitech LS11

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Ik ga toch voor de Z130, vind ik over het algemeen iets positievere gebruikerservaringen over

Bedankt voor de info en het advies