Probleem met betaalpagina webwinkel

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus9537
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-08 13:37
Heb net iets vreemds opgemerkt. Ik deed een bestelling op de webshop *knip*. De bestellingsprocedure is vrij courant: producten in het winkelmandje, een checkout pagina waar je kan inloggen of registeren, vervolgens kies je de betaalmethode en word je doorgeleid naar een HTTPS-pagina van één of ander betalingsplatform "Cardgate Plus".

Hier is het vreemde... Op de achtergrond van deze pagina zie je de tekst "test test test test test" staan... Ik heb zo'n gevoel dat dit de testomgeving is van dit betalingsplatform.

Niettegenstaande heb ik afgelopen zaterdag de aankoop verricht, de ebooks zijn via email ter download aangeboden maar mijn kredietkaart is tot op heden nog niet aangesproken. Ik heb hen een email gestuurd, maar geen reactie...

Zo vreemd allemaal :-p

[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-10 18:11
Neem eens contact op met de website. Die helpen je verder, wij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik verwacht inderdaad dat je in de testomgeving terecht bent gekomen en dat naar aanleiding van je e-mail ze eea zullen aanpassen (als het al niet bekend was) :)

Het lijkt erop dat ze zojuist ook hun website hebben vernieuwd, dus 1 + 1 kan in dit geval heel goed twee zijn. Ik verwacht dat ze alsnog het bedrag in rekening gaan brengen of dat je geluk hebt en je je aankoop dit keer gratis krijgt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus9537
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-08 13:37
lupus9537 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:46:
ik heb hen een email gestuurd, maar geen reactie...
naam schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:48:
Neem eens contact op met de website. Die helpen je verder, wij niet.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
OMO is bedoeld voor technische discussie, en dus niet voor problemen die je met aankopen hebt. Eventueel kun je daarvoor in Shopping Forum terecht, maar ik mis een beetje een discussiepunt. Je geeft namelijk niet aan wat je nu van ons verwacht: wij kunnen die website natuurlijk niet fixen ;)

In ieder geval, ik tik je topic even door naar bovengenoemd forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

RoD schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:08:
OMO is bedoeld voor technische discussie, en dus niet voor problemen die je met aankopen hebt. Eventueel kun je daarvoor in Shopping Forum terecht, maar ik mis een beetje een discussiepunt. Je geeft namelijk niet aan wat je nu van ons verwacht: wij kunnen die website natuurlijk niet fixen ;)

In ieder geval, ik tik je topic even door naar bovengenoemd forum.
Wat hij zegt, bij gebrek aan discussiewaarde sluit ik dit topic. Bovendien haal ik even de naam van de winkel weg, om eventueel misbruik van deze bug te voorkomen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.