Heb net iets vreemds opgemerkt. Ik deed een bestelling op de webshop *knip*. De bestellingsprocedure is vrij courant: producten in het winkelmandje, een checkout pagina waar je kan inloggen of registeren, vervolgens kies je de betaalmethode en word je doorgeleid naar een HTTPS-pagina van één of ander betalingsplatform "Cardgate Plus".
Hier is het vreemde... Op de achtergrond van deze pagina zie je de tekst "test test test test test" staan... Ik heb zo'n gevoel dat dit de testomgeving is van dit betalingsplatform.
Niettegenstaande heb ik afgelopen zaterdag de aankoop verricht, de ebooks zijn via email ter download aangeboden maar mijn kredietkaart is tot op heden nog niet aangesproken. Ik heb hen een email gestuurd, maar geen reactie...
Zo vreemd allemaal :-p
Hier is het vreemde... Op de achtergrond van deze pagina zie je de tekst "test test test test test" staan... Ik heb zo'n gevoel dat dit de testomgeving is van dit betalingsplatform.
Niettegenstaande heb ik afgelopen zaterdag de aankoop verricht, de ebooks zijn via email ter download aangeboden maar mijn kredietkaart is tot op heden nog niet aangesproken. Ik heb hen een email gestuurd, maar geen reactie...
Zo vreemd allemaal :-p
[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2012 19:03 ]