Windows NT hulp gevraagd (wordt betaald)

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouWouW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-04-2020
Beste Tweakers,

ik heb een kapotte image van winNT. Normaal zou je zeggen formatteren die handel en herinstalleren. Maar dit gaat om een duur technisch lab apparaat met specifieke drivers. Om preciezer te zijn een Optisch Specturm Analyzer die ik op een veiling heb gekocht. Helaas kan/wil de leverancier mij hierbij niet helpen en ikzelf heb er geen tijd voor om er in te duiken.

Voor het fixen van de image heb ik wel een paar honderd euro over.

Zou iemand kunnen reageren die nog kennis van dit OS heeft? Het enige wat ik weet is dat bij een SP upgrade het niet goed is gegaan.

groet
Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:46
Welkom op GoT.

Probeer het hier eens: Vraag & Aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouWouW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-04-2020
je hebt gelijk dat is een betere plek voor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hier op het werk (lab) staan ook nog zulke apparaten,worden niet meer echt ondersteund en vallen redelijk onder het "don't change a winning team" :P

dit soort dingen zijn redelijk vergeten,en ik zou kijken of dingen als "last known good" nog iets uit kunnen halen,helaas heeft dit OS een stuk minder opties om uit deze situaties te komen.

ik zou toch eens rondzoeken of je niet via een tooltje op de hdd kan checken of de installatie van de software erop staat (de setup) en zoja,gewoon winnt opnieuw installeren op een andere hdd (denk aan de grootte,max 20GB waarschijnlijk) :)

[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 30-07-2012 15:51 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 17:22

Koenvh

Hier tekenen: ______

Iets als een Ubuntu LiveCD (Of welk OS dan ook...) gebruiken, programma's kopieren e.d. en opnieuw installeren

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

WINNT?

IS dat NT 3.51? NT4.0? fo windows 2000 (die ging ook in de winNT directory)

Hoe dan ook, om dit re repareren moot je booten van cd/ floppies. Ik denk dat mijn flppies met NT 4.0 vergaan zijn. O-)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13

TheVMaster

Moderator WOS
Eh...dit is hier niet helemaal de bedoeling :+ Je zou inderdaard in Vraag & Aanbod de vraag kunnen droppen...deze gaat dus dicht...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.