Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Updategeschiedenis: aantal reacties tonen

Pagina: 1
Acties:

• Monzo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn probleem:
Ik zie software in de Meuktracker voorbij komen waar ik graag meer van wil weten en/of wil weten wat de mening is van (mede-)tweakers. De geschiedenis van de getrackte meuk is niet alle informatie die aanwezig is.

Ik moet op elke versie klikken die er in de updategeschiedenis staat om te weten te komen of er commentaar gepost is.Dit vind ik een inefficiënte manier om meningen en/of wat er in het verleden aan tips is gegeven over de betreffende software te weten te komen.

Mijn voorstel:
Achter de lijst in de updategeschiedenis het aantal reacties (wanneer aanwezig) tonen.

Dit voorkomt volgens mij onnodig klikken en tijd zodat het lezen van (nog) een ander tweakers-artikel of iets dergelijks weer mogelijk wordt.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Opzich een aardig idee, alleen zullen we in de knel komen wanneer een meukupdate een lange titel heeft. Dat kunnen we natuurlijk wel opvangen met elipsis (wat we nu al doen), alleen is de nieuwe versie vaak pas op het einde te zien. Het aantal reacties daar neerzetten zal ervoor zorgen dat het nog kleiner zal worden en het vaker gaat voorkomen dat de informatie te vervallen komt.

Wellicht dat we dat kunnen oplossen door enkel de versienummer daar te tonen, dat scheelt in ieder geval een stuk tekst. Ik zet het in ieder geval op de backlog, dan kunnen we er in de toekomst eens naar kijken

Overigens kun je natuurlijk altijd naar meningen vragen in ons forum, wat imho ook een betere plek is om te discussiëren over dit soort zaken

[ Voor 10% gewijzigd door Misha op 31-07-2012 09:18 ]

• Monzo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misha schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:16:
Opzich een aardig idee, alleen zullen we in de knel komen wanneer een meukupdate een lange titel heeft. Dat kunnen we natuurlijk wel opvangen met elipsis (wat we nu al doen), alleen is de nieuwe versie vaak pas op het einde te zien. Het aantal reacties daar neerzetten zal ervoor zorgen dat het nog kleiner zal worden en het vaker gaat voorkomen dat de informatie te vervallen komt.

Wellicht dat we dat kunnen oplossen door enkel de versienummer daar te tonen, dat scheelt in ieder geval een stuk tekst. Ik zet het in ieder geval op de backlog, dan kunnen we er in de toekomst eens naar kijken
Bedankt voor de aandacht!
Overigens kun je natuurlijk altijd naar meningen vragen in ons forum, wat imho ook een betere plek is om te discussiëren over dit soort zaken
Is dit niet de goede plek? Ik had naar soortgelijke berichten gekeken en op basis daarvan besloten het onderwerp hier neer te zetten. Ik hoor graag wat de betere plek is (voor toekomstige referentie).

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Nee, dit topic is prima geplaatst. :) Die zit hier helemaal op zijn plek.

Ik had het over het lezen of vragen naar meningen over bepaalde software. Daar kun je op ons forum voor terecht. Daar zul je vaak ook al een bestaand topic vinden dat het pakket bespreekt