Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zoals in de titel speelt de notificatie voor elke ongelezen email in mijn inbox, dit wil zeggen dat het ook speelt voor de al binnen gehaalde mails maar ook voor elke afzonderlijke ongelezen mail die tijdens de sync binnen komt.

bijv.
3 ongelezen mails al in mijn telefoon
2 ongelezen mails nog niet in de telefoon
5x melding

Om nou elke keer veelvoudig het plingeltje te horen als mijn mailclient weer eens controleert op email is mij toch iets teveel.
Weet iemand misschien waar dit door kan komen en hoe ik het kan oplossen?

Ik heb al wat rond gezocht maar ik kon niets vinden behalve hoe ik het uitzet en dat er alternatieve clients zijn. Dit zijn niet de oplossingen die ik zoek.

Ik gebruik:
Sony Experia Arc S (lt18i)
Standaard mailclient
Android 2.3.4 (rooted)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
bedoel je met standaard client de standaard gmail app, of de app die email heet (voor pop, imap en exchange).

de laatste gmail versie (voor jelly bean, dus geen idee of dit ook in jou versie zit) heeft de optie "Eén keer melden, één keer melden voor nieuwe e-mail, niet voor elk nieuw bericht"
(gmail, menu, instellingen, accountnaam, beltoon en trillen, in dat scherm)

In de andere email app, waarin ikzelf een exchange account heb staan zie ik deze optie niet.
de email app wordt overigens ook vaak gewijzigd door de fabrikant, volgens mij hebben HTC en samsung in ieder geval een eigen versie hiervan, met eventueel extra opties

Strava

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om de app die Email heet ja, ik heb hem ingesteld om te syncen met Windows Live Mail. Was even vergeten dat er ook een GMail app op zat :P