Guild Wars 2 server topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:47
Draakje5 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:00:
Hahah ik zit in Underworld, tegen Piken Square.

Jongens jongens toch, jullie staan laatste met wvwvwv.
Ohja, dan zal t wel een dramatische server zijn, kansloos in PVP... (na een halve dag speeltijd, voor een battle van 2 weken) :+

Overigens is het al lang geen 'lege' server meer, kom ook op PS telkens in de overflow terecht (als ik er in kom). Hoe zien andere servers er uit (FS is ook al vol, las ik in het reguliere topic)?

Edit: of zou het hier door komen (twitter) :+
WvW currently has some scoring issues, we are investigating and will update when we have more information. ^DO

[ Voor 21% gewijzigd door KoekjevanLU op 25-08-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
edit: woops verkeerde topic

[ Voor 85% gewijzigd door Exill op 25-08-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Gisteravond feestje gehad dus had 1,5 uur kunnen slapen voordat ik weer op moest, ik heb 4 van de 5 namen kunen krijgen die ik wilde, eentje was al bezet. Ook de guild-naam die ik wilde "One" was al bezet daar heb ik "The Only One" van gemaakt, ik heb wel "Piken Square" kunnen registreren als guild-naam.

Daarna ben ik toch maar gaan slapen en ik ga nu proberen er weer in te komen. Ik krijg nu echter een error zodra ik GW2 op start. "Connections error(s) detected. Retrying..."

Ik zal de meeste van jullie zo wel in game zien denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Devata schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:05:
Gisteravond feestje gehad dus had 1,5 uur kunnen slapen voordat ik weer op moest, ik heb 4 van de 5 namen kunen krijgen die ik wilde, eentje was al bezet. Ook de guild-naam die ik wilde "One" was al bezet daar heb ik "The Only One" van gemaakt, ik heb wel "Piken Square" kunnen registreren als guild-naam.

Daarna ben ik toch maar gaan slapen en ik ga nu proberen er weer in te komen. Ik krijg nu echter een error zodra ik GW2 op start. "Connections error(s) detected. Retrying..."

Ik zal de meeste van jullie zo wel in game zien denk ik :)
Voor mij wordt het pas dinsdagsavonds ik kan spelen.... :( Ach, het is t wachten waard!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:42
Krijg mijn CE pas eind van week binnen van Amazon.co.uk. Enige voordeel is dat ik waarschijnlijk de ellende met het inloggen mis ;). Kan ik iedergeval komende week tijd besteden aan het zoeken naar een leuke guild op de forums.

[ Voor 26% gewijzigd door falconxp op 25-08-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op Gunnar's Hold. Kent iemand daar een leuke NL guild. Of speler daar iig wat tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Ik ken er niemand maar je kunt hier http://www.gw2guilds.org/ of hier http://www.gw2nl.nl/guilds
En je kunt volgens mij ook nog altijd gratis naar een andere server overstappen.

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Zijn er nog mensen die op Seafarer's Rest zitten? Zo ja, nog connecties met goede WvW guilds daar zoals Adverse to fun of Futilez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ben op zoek naar een guild op PS. Tis wel mijn eerste MMO ervaring, dus verwacht (nog) niet al te veel van mijn skills. Iemand tips/suggesties?

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Zoek je een Nederlandstalige guild of een internationale guild?
http://www.gw2nl.nl/guilds

Mijn guild kun je daar ook in terug vinden (The Only One [One])

Succes bij het vinden van een guild.
Pagina: 1 2 3 Laatste