Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakersleden,

Ik heb net een inlog aangemaakt op tweakers en ik ben vrij nieuw hier. Momenteel ben ik op zoek naar smartphone en heb ik maar een beperkt bugdet. zijn er mensen die zin hebben om mij een tip te geven in mijn zoektocht naar een smartphone die en toch nog rdelijk wat in huis heeft en tevens in het budget van ongeveer 150 euro pas?
Er is al iets aan voorwerk gedaan en de smartphones die nu op mijn lijstje staan, zijn:

Alcatel OT - 995
Galacy ace (2)
En een htc google nexus one

Ik ben vooral nieuwsgierig naar de mening van mensen over de laatst tel. Ik zag deze tweedehands op tweakers aangeboden en tevens op ebay voor gemiddeld 150 dollar wordt aangeboden. Nu weet ik dat het een iets wat ouder toestel is, maar als je de spec leest, dan moet het toch wel een prima toestel zijn of niet? Of zitten er aan te telefoon ook beperkingen aangezien het een Google telefoon betreft, of dat deze met haar US-settings niet of minder geschikt is voor de nederlandse markt.

Zou leuk zijn als iemand hier iets over wil delen

Met vriendelijk groeten
Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op het forum. :)

Dit topic past beter in Mobile Aankoopadviesforum, ik verplaats het voor je.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Had je al gekeken in de Pricewatch? Speel eens met de instellingen van deze link
(gesorteerd op prijs, tot 160 euro)

Misschien dat de Acer Allegro iets voor je is, modern OS (Windows Phone 7).

Wat betreft je laatste optie, die Nexus One, de meeste Android telefoons zijn te voorzien van een nieuwe ROM, dus daar kun je meestal relatief makkelijk iets met een Nederlandse rom op zeten.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor advies Rowdy,

Idd, makkelijk te zien via jou link. Geeft een mooi overzicht.

p.s.niet vermeld, foutje van mijn kant, had ik er even bij moeten zetten; mijn voorkeur gaat naar een android phone.

Zal me nog even inlezen over ROM etc., nieuwe materie. Lol... Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Mijn advies: koop een jonge tweedehandse HTC Desire. Je kunt dan nog gewoon een jaartje garantie hebben en er zijn heel veel nieuwe ROMs voor te vinden!

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
De gewone Ace zou ik in ieder geval niet nemen. Traag en lage resolutie scherm.
Een goed advies kan ik alleen geven als ik weet wat je er mee gaat doen, verwacht te gaan doen en denkt misschien te gaan doen met prioriteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een tweedehands Desire HD is ook erg leuk. Moet wel te krijgen zijn voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reactie, ben nu al weer een paar stappen verder. De Desire is ook zekers een om in de gaten te houden en de Ace laat ik ook eerst liggen. ben bang dat dat ook een telefoontje wordt met meer ergenis dan plzier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik heb bij vraag en aanbod twee Desire HD's gezien die misschien wat voor je zouden kunnen zijn. Naar mijn ervaring is Tweakers betrouwbaarder dan Marktplaats. Prijzen weet ik niet (teab) en ik heb geen band met de verkopers. Degene waar foto's bij staan likjkt me een mooi toestel.
Pagina: 1