Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:48:
We zijn nu een jaar verder en morgen wil ik mijn iphone 4s graag updaten naar ios7.
Ik zou het het handigste vinden als itunes een volledige backup maakt van mijn iphone en ik de backup na het updaten weer kan inladen, zonder alle apps weer handmatig 1 voor 1 te moeten installeren, en mijn mappen te maken etc.
Is het tegenwoordig al eenvoudig mogelijk een
volledige backup te maken van de iphone? bij het kopje "apps" in itunes staat geen hokje meer dat kan worden aangevinkt, en als ik op "synschroniseren" klik, is itunes 1 minuut bezig en dan is hij klaar. Het lijkt er niet op dat al mijn apps hierdoor zijn geback-upped.
Thanks!
je moet het iets anders zien, stel je gooit nu je iphone in de plomp, dan is er een gratis en voor niks oplossing waardoor je ( spreekwoordelijk ) binnen een uur alweer verder kan.
je kan backuppen naar de gratis 5Gig icloud backup.
en al je apps staan op je account.
een nieuwe iphone, inloggen met je account, apps weer downloaden en icloud reserve kopie terug zetten en klaar.
dat je van alles in mapjes hebt staan daar hebben ze nu net ff geen kant en klare oplossing voor, de rest ( 99,9 %) wel
je wil nu een backup maken om er een nieuw OS overheen te zetten, het mooie is: dat hoeft eigenlijk niet eens ( wel aanbevolen ) maar hoeft niet!
je kan gewoon in de huidige staat de nieuwe software downloaden en dan zal deze er zo overheen geïnstalleerd worden, 1 of 2x opnieuw opstarten en klaar!
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!