Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Beste leden,

Sinds een paar dagen ben ik ook de trotse bezitter van een SGS3, en ik ben zeer onder de indruk van deze telefoon. Er is echter een ding dat me in negatieve zin opvalt.

Als je muziek luistert via de speaker, en je pauzeert deze dan zul je voor zo'n 4 a 5 seconden nog ruis horen. Daarna "plopt" de speaker uit. Dit is ook hoorbaar als je telefoon op stil- of trilstand staat, en als je dan op de "terug-capacitieve-toets" drukt. Op het moment dat je drukt zul je de speaker aan horen "ploppen", zul je de ruis horen voor 4 a 5 seconden, en daarna zal de speaker weer uit "ploppen".
Exact dezelfde ruis is te horen als je luistert met een koptelefoon (meerdere koptelefoons geprobeerd).

Ik vraag me af wat dit geluid veroorzaakt? En of het gefixt kan worden door een software update?

Zouden jullie eens willen testen of jullie dit geluid hebben, en dat hier kunnen melden? (drukken op de capacitieve toets, en vervolgens naar de speaker luisteren (zonder hoofdtelefoon dus))
Ik heb tot nu toe 1 andere SGS3 kunnen proberen, en die had hetzelfde probleem.

Bedankt!