Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hey allemaal,

ik ben op zoek naar het volgende: Een android app voor tijdens het rennen, nu zijn er heel veel die heel netjes aangeven hoe lang je rent, hoe snel je rent, en waar je rent. Maar niet 1 die aangeeft dat je bijvoorbeeld (kan via een piep toon dat je moet afwisselen e.d.):

2 minuten lopen
4 minuten rennen
2 minuten lopen
6 minuten rennen

Of een interval die je kan aangeven. Natuurlijk kan je een timer zetten op je telefoon en zo gaan werken, maar dat is niet de gewenste situatie.

Helaas kan ik alleen maar degenen vinden die dit niet aangeven. Heeft iemand tips en/of ideeën welke wel zoduen kunnen werken. OS limitatie maakt niet zoveel uit, kan zowel op een S2 of Desire Z gebruikt gaan worden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 21:50
Check "Start to Run" van Evy eens... :)

Weliswaar geen app, maar mp3's van precies 1 ren-sessie lang die opbouwen naar een bepaald nivo.

http://www.start-to-run.be/evy-gruyaert/

[ Voor 69% gewijzigd door 418O2 op 30-07-2012 09:54 ]

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Met runkeeper kun je coaching aan zetten, welke ook interval coaching ondersteund.

Ik heb dit zelf nog nooit gebruikt maar volgens mij kan dit wat jij wilt.

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:32
Met runkeeper kan dit inderdaad allemaal

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik gebruik zelf spotify/start to run mp3's icm mapmyrun voor de stats :)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik ga deze opties bekijken, bedankt!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Runkeeper met upload naar je facebook, nice.

M@Dd09

Pagina: 1