Toon posts:

Intel 330 SSD onderkant beschadigd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een intel 330 opgehaald bij 4launch, maar nu haalde ik hem uit de doos en de gesloten sealbag.
Ik zag het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HQZb9.jpg
Bellen met 4launch leverde op dat ik hem mocht komen omruilen, maar kreeg een model mee met precies dezelfde schade.

Nu bel ik net en krijg ik een arrogante jongen aan de lijn die mij verteld dat alle intel 330's zo worden uitgeleverd.

Graag jullie mening hierover en als het mogelijk is jullie ervaringen.
Mocht deze 'schade' ook bij alle andere bestaan zie ik geen reden voor problemen, heeft de rest deze schade niet dan ga ik de SSD toch echt omruilen.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 11:21

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welke schade is er te zien op dat kleine fototje?
Ik zie alleen machinaal verwerkt metaal, lijkt me volkomen normaal.
Maar nogmaals, je foto is van dermate lage resolutie dat er weinig van te zien is.

Heb je verder al rondgezocht naar plaatjes van de onderkant van een Intel 330?
Zijn die anders dan jouw model?

[Edit]
Een review waarin ook de onderkant op de foto staat: http://www.hardwareheaven...sd-larson-creek-20gb.html

Ook daar zie ik enige vlekking in het metaal. Lijkt me volkomen normaal eerlijk gezegd.
Ik heb ook harddisken die er van onderen zo uitzien. Zijn wel oude jongens, maar is hetzelfde materiaal.

Functioneert de SSD verder naar behoren?

[ Voor 42% gewijzigd door Ultraman op 30-07-2012 09:50 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kan me herinneren dat m'n Intel 320 er ook wel zo uitzag van de onderkant.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Niets aan de hand. Mijn SSD uit de 520-serie ziet er precies hetzelfde uit. Het verdient geen schoonheidsprijs, maar dit heeft verder geen invloed op de werking van de SSD.

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:47:
Kan me herinneren dat m'n Intel 320 er ook wel zo uitzag van de onderkant.
Ok :)
Dat is 1.

@Ultraman, ik doel op de vlekken en die zie je nog al was de foto 320x nog wat :P
Maar volgens jou is dit ook normaal dus?

@De-Baron: bedankt :) dan weet ik nu voldoende en kan die op slot.
Wilde gewoon even zekerheid.

Dank allen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2012 09:51 . Reden: shaved ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 11:21

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

En als hij mooier moet kun je nog kijken of je hem wat kunt polijsten. Als je er dagelijks tegenaan moet kijken ;)

[Edit]
Ja, ik dacht al dat je die vlekken bedoelde, maar die lijken mij gewoon normaal.
Is machinaal verwerkt spul, er zitten altijd oneffenheden in dergelijk materiaal die je optisch kunt opmerken. Zo ook hier. Ik heb ook nog wel een paar oude harddisken die ook een kale metalen bodem hebben en die zien er hetzelfde uit. Je hoeft je er dus geen zorgen over te maken. Zeker als de SSD verder goed functioneert. :)

[ Voor 64% gewijzigd door Ultraman op 30-07-2012 09:53 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
lol, thanks mensen :)
Ik zal hem wel in me kast plaatsen dan waar ik hem niet zie ;).
Polijsten zou leuk zijn voor de volgende pc mogelijk.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb dit gezien bij meerdere X25-M's en 320 SSDs, en bij Intel is dat volkomen normaal. Intel doet niet aan fancy en shiny behuizingen, bij Intel zit er een simpele sticker op de bovenkant zodat je weet wat je in handen hebt en ligt de focus op prestaties en betrouwbaarheid.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ze zien er allemaal zo uit, ene wat erger dan de ander. Goedkoper voor ze om het zo te laten dan het netjes te polijsten.

Ontstaat volgens mij door de testprocedure:
Intel SSD Testing
Pagina: 1