Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
Ik heb een HTC Desire Z met originele firmware erop (enige aanpassing is een skin via Go Launcher Ex) en sinds gisteren is de telefoon op zwart gegaan en doet hij niks meer.

De telefoon geeft geen signaal als ik hem aan de oplader hang en verder geeft hij 0,0 teken van leven.
Weet iemand toevallig wat er aan de hand kan zijn? Is dit een accuprobleem of is de telefoon echt dood?

PSN: Bellerophon-

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Kan allebei het geval zijn. Ook kan misschien het kabeltje tussen scherm en toetsenbord kapot zijn gegaan? Er zijn werkelijk waar tal van redenen hiervoor. Je zou kunnen kijken of een andere batterij verschil maakt, of de batterij er helemaal uithalen voor even en daarna nog een keer proberen. Brandt het lampje als ie aan de lader hangt? Probeer een andere lader of USB kabeltje?

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Verwijderd

Zelfde probleem hier, aan welke lader dan ook, het lampje gaat niet branden, ook niet met een andere accu.
Dus nu terug naar de N900, totdat ik een vervangende Z heb gevonden

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 21:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Je kan proberen een remote desktop programmaatje op je telefoon te zetten via google play website (een paar voorbeelden), en dan kijken of je wel beeld krijgt. Als dat het geval is, zal waarschijnlijk de kabel tussen toetsenbord en beeldscherm stuk zijn. Als het dan nog niet werkt, is er iets anders aan de hand zoals contact tussen batterij en moederbord, brakke accu, brak laad-stekkertje oid

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
Jivebunny schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:34:
Kan allebei het geval zijn. Ook kan misschien het kabeltje tussen scherm en toetsenbord kapot zijn gegaan? Er zijn werkelijk waar tal van redenen hiervoor. Je zou kunnen kijken of een andere batterij verschil maakt, of de batterij er helemaal uithalen voor even en daarna nog een keer proberen. Brandt het lampje als ie aan de lader hangt? Probeer een andere lader of USB kabeltje?
Heb al meerdere kabels geprobeerd, allen nul op het rekest.

Batterij er al helemaal uitgehaald, mocht ook niks baten en het lampje brandt ook niet als ik hem aan de lader hang :'(

PSN: Bellerophon-

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 09:31
Reset knopje indrukken?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
Probeer je nu grappig te zijn?