Beste Tweakers,
Mijn zusje heeft me een onmogelijke opdracht gegeven
Zoek een laptop onder de 400 euro die 4 jaar meegaat bij een studie. Verdere eisen zijn:
- 400 euro max
- makkelijk mee te nemen naar school (13.3 inch of een niet al te zware laptop)
- internet en word gebruik.
- stevig en betrouwbaar
pricewatch: HP Pavilion dm1-4100ed
pricewatch: Fujitsu Lifebook SH531 (VFY:SH531MP501NL) (mat scherm leek me handig voor een student)
Tot nu toe heb ik alleen deze 2 laptops gevonden. Een grafische kaart is niet nodig en ik zat alleen nog te twijfelen over de processor. Een sterke processor is niet nodig, maar aangezien ze er 4 jaar mee wil doen lijkt me minimaal een I3 processor wel handig.
Wat betreft merken tast ik ook in het donker. De echt stevige laptops zijn natuurlijk veel te duur, maar wat tegenwoordig een betrouwbaar merk is, is nog steeds de vraag.
Suggesties zijn welkom!
Mijn zusje heeft me een onmogelijke opdracht gegeven
- 400 euro max
- makkelijk mee te nemen naar school (13.3 inch of een niet al te zware laptop)
- internet en word gebruik.
- stevig en betrouwbaar
pricewatch: HP Pavilion dm1-4100ed
pricewatch: Fujitsu Lifebook SH531 (VFY:SH531MP501NL) (mat scherm leek me handig voor een student)
Tot nu toe heb ik alleen deze 2 laptops gevonden. Een grafische kaart is niet nodig en ik zat alleen nog te twijfelen over de processor. Een sterke processor is niet nodig, maar aangezien ze er 4 jaar mee wil doen lijkt me minimaal een I3 processor wel handig.
Wat betreft merken tast ik ook in het donker. De echt stevige laptops zijn natuurlijk veel te duur, maar wat tegenwoordig een betrouwbaar merk is, is nog steeds de vraag.
Suggesties zijn welkom!