v&a feedback how to aanpas suggestie

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ik doe het maar even zo i.p.v. In het betreffende topic. :9

In een topic wat nu loopt zie ik een onduidelijkheid over of de tegenpartij nu wel of niet op de hoogte is gebracht. Zoals ik het lees wel maar het word niet letterlijk gemeld.

Suggestie:
Stel verplicht te melden dat tegenpartij op 01.01.2222 om 22:00 een mail/dm heeft gehad met een link naar het geopende topic.

Is voor iedereen duidelijk dat ook dit geregeld is.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Upje?

Tis een suggestie, als de dames en heren moderators het niks vinden: feel free to shoot...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van de 2 partijen opent een topic, meestal wegens onvrede over de feedback en/of transactie.

Dan heeft die partij er ook belang bij dat het goed/netjes word opgelost, we zijn geen kleine kinderen die dingen verplicht moeten worden om ze gedaan te krijgen, het contacteren van de andere partij is eigen verantwoordelijkheid.

En zoals ik al eerder in een topic in dit subforum heb gelezen, is het ook kansloos te beweren een DM te hebben verstuurd, terwijl deze niet verstuurd is, modjes kunnen n.l. DM's inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zie het probleem niet. Er staat duidelijk aangegeven dat de tegenpartij op de hoogte moet worden gesteld. Ik heb dit iets aangepast in het stappenplan. Ik heb nu aangegeven dat dit bij voorkeur via DM gebeurt zodat we e.e.a. kunnen tracken.

Verder heeft dit topic geen toegevoegde waarde en gaat dus dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.